یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 215292

صورت گرد و پرحجم نشان دهنده سلامت، شادابی و سرزندگی است، برعکس صورت لاغر می‌تواند تداعی کننده افسردگی یا بیماری باشد، برای چاق کردن فوری صورت راهکارهای زیر می‌تواند به شما کمک کند.

چاق کردن صورت دریک هفته

سلامت نیوز:صورت گرد و پرحجم نشان دهنده سلامت، شادابی و سرزندگی است، برعکس صورت لاغر می‌تواند تداعی کننده افسردگی یا بیماری باشد، برای چاق کردن فوری صورت راهکارهای زیر می‌تواند به شما کمک کند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ صورت هر فرد نشان دهنده وضعیت سلامت، نوع ژنتیک، سن و حتی جغرافیای مکانی است که در آنجا زندگی می‌کند.

همزمان با افزایش سن و از سی سالگی به بعد با کاهش تولید کلاژن سازی توسط سلول‌های پوست، صورت لاغر و کشیده‌تر به نظر می‌رسد، به ویژه زیر چشم‌ها گود می‌شود و گونه‌ها فرو افتاده می‌شوند برای معکوس کردن اثر زمان بر صورت خود می‌توانید از شیوه‌های خلاقانه زیر استفاده کنید.

اولین روش فوری، استفاده از پرکننده‌های مصنوعی روشی پرهزینه و با عوارض جانبی فراوان است که توصیه نمی‌شود.

اقدامات طبیعی برای چاق کردن صورت عبارتند از داشتن رژیم غذایی سرشار ازانواع آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین و کلسیم، براساس تحقیقات کلسیم به ساخت استخوان و جلوگیری از تضعیف ماهیچه‌های صورت کمک می‌کند و به این ترتیب باعث چاق شدن این عضو از بدن می‌شود.


نوشیدن مقادیر کافی از آب در طول روز نیز می‌تواند باعث بهبود گردش خون، بازشدن سلول‌های پوستی، پر و چاق به نظر رسیدن صورت شود.

از جمله کارهای اشتباه که باعث لاغری صورت، بروز چین و چروک و افتادگی می‌شود می‌توان استعمال دخانیات، مصرف مواد غذایی پر چرب و شیرین، استرس، مجاورت بیش از حد با نور خورشید و کم تحرکی را نام برد.

روش دیگر برای چاق کردن صورت ماساژ نواحی اطراف گونه‌ها و نیز بینی و چانه است، در این شیوه دست‌ها را آغشته به روغن کرده صورت را به طور دورانی ماساژ دهید، با انجام مستمر این کار پس از چند هفته اثرات آن را بر پوست خود مشاهده می‌کنید.

پرهیز از خریدن و استفاده از فریم‌های بزرگ و سنگین عینک طبی و آفتابی هم می‌تواند باعث چاقی صورت شود، فریم‌های حجیم باعث آب شدن ماهیچه‌ها و بافت نرم چهره و لاغر شدن آن می‌شوند.

استفاده از بالش مناسب و پرهیز از خوابیدن برروی شکم هم یکی دیگر از موارد حفظ چاقی صورت است، فشرده شدن گونه‌ها در طول شب برروی بالش می‌تواند باعث گودی صورت و لاغری آن شود.

برخی از سبزیجات نیز به طور منحصر به فرد و استثنایی باعث چاق شدن صورت می‌شوند که از آن جمله می‌توان مصرف جوانه گندم به همراه ماست یا با سالاد و سبزیجات را نام برد.

منبع: QUORA

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha