با آب لیموترش تازه و تخم شربتی یک نوشیدنی سالم تهیه کنید که تشنگی را برایتان قابل تحمل‌تر کند؛ این نوشیدنی سرشار از کلسیم است.

یک نوشیدنی سرشار از کلسیم برای کاهش عطش در ماه مبارک رمضان

سلامت نیوز: با آب لیموترش تازه و تخم شربتی یک نوشیدنی سالم تهیه کنید که تشنگی را برایتان قابل تحمل‌تر کند؛ این نوشیدنی سرشار از کلسیم است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ حال که ماه مبارک رمضان فرا رسیده است با یک تیر چند نشان بزنید، با آب لیموترش تازه و تخم شربتی یک نوشیدنی سالم تهیه کنید که تشنگی را برایتان قابل تحمل‌تر کند و از طرفی به تناسب  اندامتان کمک و پیری زودهنگام را از شما دور کند.

این نوشیدنی سرشار از ویتامین‌ها، کلسیم، پروتئین و آنتی‌اکسیدان‌ها است که باعث ایجاد احساس سیری و تنظیم میزان قند خون می‌شو؛ این نوشیدنی به دلیل دارا بودن مواد مغذی و آنتی‌اکسیدان فراوان، پیری زودهنگام را از شما دور کرده و به تناسب  اندامتان نیز کمک می‌کند.

این نوشیدنی سرشار از کلسیم بوده و زودهضم‌تر از محصولات لبنی مانند شیر است؛ میوه‌های سرشار از ویتامین مانند لیموترش باعث تولید و نگهداری هرچه بیشتر کلسیم در بدن می‌شوند.

 لیموترش انرژی اندکی وارد بدن می‌کند و در عین حال سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی است؛ از طرف دیگر تخم شربتی سرشار از مواد معدنی و به‌خصوص کلسیم و پتاسیم است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha