سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
کد خبر: 215587

۴ نفر از کارکنان کمپی در پایتخت هنگام انتقال مردی معتاد به کمپ باعث مرگ وی شدند.

مرگ مرد معتاد در مسیر کمپ ترک اعتیاد

سلامت نیوز: ۴ نفر از کارکنان کمپی در پایتخت هنگام انتقال مردی معتاد به کمپ باعث مرگ وی شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، عصر یكشنبه به قاضی دشتبان، كشیك جنایی پایتخت خبر رسید كه مرد جوانی بر اثر ضرب و شتم جان خود را از دست داده است. با شروع تحقیقات پلیسی مشخص شد كه قربانی هنگام انتقال به كمپ ترك اعتیاد جان باخته است. بررسی‌ها نشان می‌داد كه 4نفر از كاركنان كمپ ساعتی قبل از حادثه به مقابل خانه قربانی رفته و درحال انتقال وی به كمپ بودند كه در بین راه، ناگهان قربانی حالش خراب شده و به كام مرگ رفته است.

آثار كبودی و جراحت روی بدن این مرد نشان می‌داد كه او هنگام انتقال به كمپ توسط كاركنان كمپ شكنجه شده است. همین كافی بود تا قاضی جنایی دستور بازداشت هر 4مردی را كه در كمپ ترك اعتیاد كار می‌كردند، صادر كند. آنها دیروز برای انجام تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و اگرچه در ابتدا خود را بی‌گناه می‌دانستند اما وقتی قاضی به‌صورت فردی به بازجویی‌ از آنها پرداخت در نهایت یكی از متهمان معمای حادثه مرگبار را فاش و اقرار كرد كه در بین راه ناچار شدند مرد معتاد را مورد ضرب و شتم قرار دهند.

وی گفت: روز حادثه مردی با ما تماس گرفت و گفت كه برادرش معتاد به شیشه و خطرناك است. او از ما خواست تا به مقابل خانه‌شان در شمال‌غرب تهران برویم و او را به كمپ منتقل كنیم تا تحت درمان قرار بگیرد و مواد را ترك كند. وی ادامه داد: من هم به همراه 3نفر از كاركنان كمپ سوار ماشین شدیم و به مقابل خانه قربانی رفتیم.

او خیلی تقلا می‌كرد و حاضر نبود همراهمان بیاید. با وجود این برادرش اصرار داشت كه وی خیلی خطرناك است و ممكن است حادثه‌ساز شود. در چنین شرایطی ما دست و پای قربانی را بستیم و او را به داخل ماشین منتقل كردیم.

در بین راه مدام تقلا می‌كرد؛ برای همین ناچار شدیم كه او را كتك بزنیم و برای مهار او از گاز اشك‌آور استفاده كنیم. وی ادامه داد: به نزدیكی كمپ كه رسیدیم ناگهان مرد معتاد حالش خراب شد و از حال رفت. چند دقیقه بعد هم متوجه شدیم كه نفس نمی‌كشد و جان باخته است. هر 4متهم با دستور قاضی جنایی بازداشت شده‌اند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha