عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: شورای چهارم شهر تهران پیش از پایان کار این دوره باید مصوبه برج-باغ را متوقف کند زیرا با توجه به زیانی که این مصوبه داشته نباید یک روز را هم برای توقف از دست داد.

شورای چهارم شهر تهران در فرصت باقی باید مصوبه برج-باغ را متوقف کند

سلامت نیوز:عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: شورای چهارم شهر تهران پیش از پایان کار این دوره باید مصوبه برج-باغ را متوقف کند زیرا با توجه به زیانی که این مصوبه داشته نباید یک روز را هم برای توقف از دست داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،پروانه مافی ، در خصوص مصوبه برج – باغ، گفت: توقف مصوبه برج- باغ شورای شهر جهت جلوگیری از تخریب باغات ضروری است، در واقع از نیمه راه ضرر بازگشت هم به نوعی منفعت است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شورای شهر پس از توقف این مصوبه باید نسبت به ارایه پیشنهادات جایگزین فعالیت خود را ادامه دهد، شورا باید مسائل مرتبط را از نظر فنی و تخصصی مورد بحث و بررسی قرار دهد تا بهترین جایگزین برای این مصوبه انتخاب شود.

وی با تاکید بر اینکه شورای چهارم شهر تهران پیش از پایان کار این دوره باید مصوبه برج-باغ را متوقف کند، گفت: تا نیمه مرداد ماه و روی کار آمدن شورای منتخب زمان بسیار است، لذا با توجه به ضرر و زیانی که این مصوبه داشته نباید یک روز را هم برای توقف این مصوبه از دست داد.

عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تخریب بخشی از باغات پایتخت به موجب اجرای مصوبه برج‌- باغ نه تنها سبب از بین رفتن و کاهش فضاهای سبز پایتخت شده بلکه در تشدید آلودگی‌های بصری و هوای شهر هم تاثیر داشته است.

 پیروز حناچی رئیس شورایعالی شهرسازی و معماری، گفت: بر اساس گزارش‌های واصله، با اجرای مصوبه برج-باغ، متأسفانه ۴هزار هکتار از باغات تهران نابود شده است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha