شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

پلیس آگاهی مشهد با دستگیری موبایل قاپ حرفه ای معروف به طوفان 150 سرقت را کشف کرد.

سارق 150 موبایل در مشهد دستگیر شد

سلامت نیوز: پلیس آگاهی مشهد با دستگیری موبایل قاپ حرفه ای معروف به طوفان 150 سرقت را کشف کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان،سرهنگ حمید رزمخواه رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش موبایل قاپی‌های سریالی توسط جوانی موتورسوار در محدوده شهرک غرب شهر مشهد تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

وی اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پایگاه غرب پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مال باختگان و استفاده از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار، سارق را که جوانی سابقه دار و معروف به طوفان است را شناسایی کردند.

سرهنگ رزمخواه عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یک سری تحقیقات میدانی محل اختفای متهم را در انتهای بلوار الهیه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های علمی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۱۵۰ فقره موبایل قاپی در سطح شهر مشهد بویژه در محدوده شهرک غرب مشهد و فروش آن‌ها به یک تبعه خارجی به نام " عبدالرحمن " اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری مالخر و کشف ۲۰۰ دستگاه انواع تلفن همراه از مخفیگاهش بیان داشت: متهمان بنا به احکام صادره قضائی با صدور حکمی روانه دادسرا شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha