معاون اجرایی اداره کل اعتبار بخشی و ارزیابی دبیرخانه های شورای آموزش پزشکی و تخصصی و رئیس کمیته فنی آزمونها از وضعیت پذیرش دانشجو در دوره تخصص پزشک خانواده و پزشکی اجتماعی در چهل و چهارمین آزمون دستیاری سخن گفت.

سلامت نیوز: معاون اجرایی اداره کل اعتبار بخشی و ارزیابی دبیرخانه های شورای آموزش پزشکی و تخصصی و رئیس کمیته فنی آزمونها از وضعیت پذیرش دانشجو در دوره تخصص پزشک خانواده و پزشکی اجتماعی در چهل و چهارمین آزمون دستیاری سخن گفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، دکتر آبتین حیدرزاده ،معاون اجرایی اداره کل اعتبار بخشی و ارزیابی دبیرخانه های شورای آموزش پزشکی و تخصصی و رئیس کمیته فنی آزمونها با اشاره به بسته ارتقای آزمون های علوم پزشکی گفت: در راستای اجرای این بسته، اقداماتی در جهت ارتقای آزمون های تخصصی و فوق تخصصی صورت گرفته است.

دکتر حیدرزاده اظهار داشت: در پی برگزاری چهل و چهارمین آزمون دستیاری، مصاحبه و آزمون شفاهی پذیرش دستیار در دوره تخصص پزشک خانواده هفته گذشته در مراکز مناطق آمایشی تربیت کننده دستیار پزشک خانواده برگزار شد.

وی به تغییرات پذیرش دستیار در برخی رشته ها اشاره کرد و افزود: در این دوره پذیرش در رشته تخصصی پزشکی اجتماعی  صرفا جهت مستخدمین (اعم از هیات علمی و یا کارمند) بصورت قراردادی ، پیمانی، رسمی، که در دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و توابع آن به مشاغل بهداشتی تصدی دارند یا افرادی که از یکی از دانشگاه های علوم پزشکی یا سازمان های وابسته نامه پذیرش بصورت بورسیه ارائه نمایند؛ صورت خواهد پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: این گروه از متقاضیان می بایست از سوی رئیس دانشگاه مربوطه یا بالاترین مقام سازمان ارائه دهنده بورسیه به منظور پذیرش در این رشته در مواعد مقرر به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی معرفی شده باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha