جهت تكریم و رسیدگی به امور رفاهی قشر خبرنگار كشور، تمام شعب جمعیت‌های هلال‌احمر در استان‌های سراسر كشور تمام خدمات فیزیوتراپی، شنوایی و بینایی سنجی، گفتار درمانی و كار درمانی را به خبرنگاران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های معتبر كه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند به صورت رایگان ارائه می‌كند.

سلامت نیوز: رئیس جمعیت هلال‌احمر از رایگان شدن خدمات توانبخشی هلال‌احمر از جمله خدمات فیزیوتراپی، شنوایی و بینایی سنجی، گفتار درمانی و كار درمانی برای تمام خبرنگاران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های معتبر كه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، خبر داد.

ابوالحسن فقیه در گفت‌وگو با فارس  اظهار داشت: جهت تكریم و رسیدگی به امور رفاهی قشر خبرنگار كشور، تمام شعب جمعیت‌های هلال‌احمر در استان‌های سراسر كشور تمام خدمات فیزیوتراپی، شنوایی و بینایی سنجی، گفتار درمانی و كار درمانی را به خبرنگاران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های معتبر كه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند به صورت رایگان ارائه می‌كند.

وی اظهار داشت: بهره‌مندی از تسهیلات خدمات رایگان توانبخشی جمعیت هلال‌احمر به خبرنگاران با ارائه نسخه پزشك متخصص و رؤیت معرفی‌نامه معتبر از سوی رسانه متبوع امكانپذیر است.

فقیه خاطرنشان كرد: بخشنامه خدمات رایگان توانبخشی جمعیت هلال‌احمر به خبرنگاران در حال حاضر به تمام مراكز جمعیت‌های هلال‌احمر استان‌ها در سراسر كشور ابلاغ و لازم‌ الاجراست.

خبرنگاران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های معتبر تهران می‌توانند برای بهره‌گیری از خدمات رایگان توانبخشی جمعیت هلال‌احمر به آدرس خیابان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از میدان ونك، خیابان شهید یاسمی، ساختمان معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر مراجعه كنند و دیگر خبرنگاران استان‌های كشور نیز به شعب‌ جمعیت‌های هلال‌احمر در استان‌های سراسر كشور مراجعه كنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha