رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: میز و نیمکتهای جدید مدارس براساس اسکلت بدنی دانش آموزان در مقاطع مختلف طراحی و ساخته می شود.

به گزارش سلامت نیوز مرتضی رئیسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: تمام میز و نیمکتهای جدیدی که در کارخانه های طرف قرارداد آموزش و پرورش طراحی و ساخته می شوند دو نفره و براساس ساختار بدنی دانش آموزان در مقطع تحصیلی مربوطه طراحی می شود.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: میز و نیمکتهایی که در سالهای قبل طراحی و ساخته می شد با استانداردهای ایمنی بین المللی فاصله داشت و در برخی از موارد موجب ناهنجاری قامتی و اسکلتی دانش آموزان می شد که در سال جدید این نقص را برطرف کردیم.

رئیسی افزود: حتی در طراحی میز و نیمکتهای جدید مدارس بر روی رنگ نیز دقت ویژه ای شده است تا متناسب با شاداب سازی کلاس درس و روحیه دانش آموزان باشد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه استاندارد سازی تجهیزات آموزشی هر سال مورد بازنگری قرار می گیرد، گفت: امسال نزدیک به 70 میلیارد تومان اعتبار صرف خرید و تعمیر تجهیزات آموزشی در مدارس از جمله میز و نیمکت دانش آموزان در کل کشور شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha