سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

دادستان عمومی وانقلاب اردبیل گفت: یک بسته انفجاری در 700 متری روستای گلشن از توابع بخش عنبران شهرستان نمین در شرق اردبیل کشف و خنثی شد.

سلامت نیوز: دادستان عمومی وانقلاب اردبیل گفت: یک بسته انفجاری در 700 متری روستای گلشن از توابع بخش عنبران شهرستان نمین در شرق اردبیل کشف و خنثی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، ناصر عتباتی در جمع خبرنگاران افزود: 2 روز پیش گزارشی درباره ترددهای مشکوک در روستای گلشن عنبران دریافت و به نیروهای امنیتی اجازه بازرسی از این روستا صادر شد.

وی اضافه کرد: نیروهای امنیتی سپاه در بازرسی از راه‌های ورودی و مجاور این روستای مرزی تجهیزات انفجاری در خارج از محدوده روستا و در نزدیکی مرز کشف و اقدام به خنثی سازی آن کردند.

دادستان اردبیل عنوان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد محموله انفجاری به مقدار 2 کیلوگرم با میکرو کنترل جاسازی شده که تیم خنثی سازی سپاه وارد عمل شد و در محل آن را خنثی کرد.

عتباتی گفت: هنوز فرد مظنونی در این زمینه دستگیر نشده ولی بررسی‌های اطلاعاتی در سطح گسترده‌ای در حال انجام است.

بازداشت 2 نفر از مدیران کانال تلگرامی

دادستان اردبیل همچنین در خصوص بازداشت 2 نفر از مدیران کانال تلگرامی در اردبیل نیز گفت: بازداشت این 2 نفر ربطی به فعالیت‌های انتخاباتی آنها نداشته بلکه به اتهام تشویش اذهان عمومی، توهین به شورای نگهبان و قوه قضائیه بازداشت شده‌اند.

وی افزود: یکی از این 2 نفر آزاد شده اما نفر دوم هنوز در بازداشت به سر می‌برد و پرونده وی در حال بررسی است.

برپایه این گزارش، بخش عنبران از توابع شهرستان نمین است. این بخش دارای مرز مشترک با جمهوری آذربایجان بوده و حدود 40 کیلومتر با شهر اردبیل فاصله دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha