سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: روز گذشته فردی به دلیل اختلافات خانوادگی با استفاده اسلحه بدون مجوز، پدر خود را به قتل رساند و پس از این جنایت خود را تسلیم پلیس کرد.

پسر 22 ساله پدرش را با شلیک گلوله کشت

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: روز گذشته فردی به دلیل اختلافات خانوادگی با استفاده اسلحه بدون مجوز، پدر خود را به قتل رساند و پس از این جنایت خود را تسلیم پلیس کرد.

به گزارش سلامت نیوز، سرهنگ رضا شیرزادی در گفت و گو با میزان، گفت: در پی اطلاع مردمی مبنی بر یک مورد درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای توابع شهرستان کرمانشاه، ماموران پاسگاه این بخش به سرعت راهی محل شدند.

وی افزود: پس از بررسی‌ها مشخص شد که جوانی ۲۲ ساله به دلیل اختلافات شخصی با پدر خود درگیر شده و در این درگیری با استفاده از سلاح شکاری بدون مجوز وی را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با توجه به حساسیت موضوع دستگیری متهم را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ شیرزادی افزود: عوامل پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و با کمک افراد دارای نفوذ و ریش سفیدان محل، با متهم ارتباط برقرار کردند که در نهایت وی خود را به پلیس معرفی کرد.

وی عنوان کرد: پس از تشکیل پرونده قضائی و اعترافات اولیه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به خطرات نگهداری سلاح در منزل گفت: از مردم می‌خواهیم که در صورت اطلاع از نگهداری و حمل سلاح غیر مجاز توسط افراد موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی در میان گذارند تا به موضوع رسیدگی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha