معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از اجرای طرح برنامه بررسی راههای افزایش شادی و نشاط در میان دانش آموزان و معلمان در نیمه اول سال آینده خبر داد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، رقیه حسین پور صبح دوشنبه در همایش روسا و مدیران ادارات آموزش و پرورش استان افزود: این طرح در راستای افزایش انگیزه دانش آموزان جهت حضور در مدرسه و رفع اختلالات روانی و همچنین جلوگیری از افت تحصیلی در نیمه اول سال 90 در 20 مدرسه به اجرا در خواهد آمد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این همایش رمز موفقیت در برنامه های عملیاتی آموزش و پرورش استان در حمایت و نظارت از آنها دانست و بیان داشت: برنامه عملیاتی آموزش و پرورش استان با رویکرد توسعه عدالت آموزش، ایجاد فرصت برابر آموزشی و ارتقای بهبود کیفیت آموزشی و در نهایت توسعه و تعمیق فعالیتهای تربیت و فرهنگی تهیه و تدوین شده است.

غلامرضا علی بابایی افزود: در برنامه های عملیاتی این معاونت نیز مسائلی از جمله ارتقای کمی و کیفی میزان تولید و کاربرد محتوای الکترونیک در سطح استان با هدف کیفی شناسایی استعدادها و برنامه ریزی، ساماندهی معلمان و افزایش سطح کاربرد محتوای الکترونیکی در فرایند آموزش و پرورش تدوین شده است.

معاون پرورشی و تربیت برنی آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به برگزاری لیگ های ورزشی دانش آموزان گفت: این لیگ در رشته های مختلف برای دانش آموزان اجرا می شود و امید می رود با برگزاری این لیگها در آینده شاهد رشد روز افزون ورزش کشور بود.

محرم عبدالله زاده با تاکید بر اینکه اطلاعات مربیان پرورشی بایستی به روز شود، افزود: برگزاری دوره های مستمر آموزشی در جهت توانمندسازی، ارتقاء و به روز رسانی اطلاعات مربیان پرورشی موثر خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هم دیگر سخنران این همایش از کسب رتبه برتر کشوری در پروژه مهر امسال توسط استان آذربایجان غربی خبر داد و بیان داشت: ضرورت و راهکارهای ارتقای کیفیت آموزشی امروز از اولویت های اصلی این نهاد است.

موسی کریمی کریمی همچنین افزود: آموزش و پرورش پس از پایان آموزش دوره یادگیری می بایست به اهداف خود که همانا آموزش برای زیستن و توانستن، آموزش برای زندگی و همزیستی است، دست یابد.

این همایش با بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل پرورشی و تربیتی دانش آموزان خاتمه یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha