وزیر بهداشت ضمن تشکر از اصحاب رسانه برای کمک به حل مشکلات مردم در حوزه سلامت، گفت: هیچ‌گاه مطالبات مردم را رها نکنید؛ چرا که بیشترین پناه مردم رسانه است البته این کار را با آزادمنشی انجام دهید.

مشکلات "سلامت" هنوز تمام نشده/رسانه‌ها مطالبات مردم را رها نکنند

سلامت نیوز:وزیر بهداشت ضمن تشکر از اصحاب رسانه برای کمک به حل مشکلات مردم در حوزه سلامت، گفت: هیچ‌گاه مطالبات مردم را رها نکنید؛ چرا که بیشترین پناه مردم رسانه است البته این کار را با آزادمنشی انجام دهید.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در ضیافت افطاری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان این که برای چهارمین سال است که با شما در اینجا در ماه رمضان دور هم جمع شده‌ایم، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه سلامت طی دولت یازدهم، گفت: معتقدم مردم هنوز در حوزه سلامت مشکلاتی دارند و این مشکلات هنوز تمام نشده، هرچند کاهش یافته است.

وی افزود: البته در این دولت کارهای بزرگی انجام شد که با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی کارها را پیش بردیم و امیدواریم این اقدامات تا حل کامل مشکلات مردم در این حوزه ادامه یابد که در صورت ادامه‌ این اقدامات، ظرف دو یا سه دولت آینده می‌توان گفت که می‌توانیم نظام سلامت کارآمد برای مردم ایجاد کنیم.

وزیر بهداشت با اشاره به دیداری که چند سال قبل با رهبر معظم انقلاب داشته، اظهار کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری فرمودند اگر می‌گویید ما را به بهشت بفرستید باید همین کارهایی را انجام دهید که در طرح تحول نظام سلامت برای خدمت به مردم انجام شده است و این کار بهشتی است.

هاشمی ادامه داد: بخشی از این کار در حوزه سلامت برعهده شما خبرنگاران و اصحاب رسانه است. بر این اساس امیدوارم هیچ گاه مطالبات مردم را رها نکنید، چرا که بیشترین پناه و زبان گویای مردم رسانه است، البته این کار را با آزادمنشی انجام دهید.

وی همچنین اظهار کرد: بالاترین افتخار برای هر انسان بعد از سلامتی، آزاد اندیشی و آزادگی است و اگر این خصیصه نباشد، بسیار بد است. البته استفاده به جا از نعمات خداوند هم شرط عقل و انصاف است.

وزیر بهداشت افزود: اطمینان دارم که خداوند این کشور را رها نمی‌کند و مشکلاتی را که داریم می‌توانیم با لطف خدا کاهش دهیم.

وی در پایان خطاب به اصحاب رسانه گفت: از شما رسانه‌ها و خبرنگاران برای این که در این چهار سال کمک‌های زیادی به حوزه سلامت کشور کردید، تشکر می‌کنم و امیدوارم این تلاش‌ها و کمک‌ها ادامه یابد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha