وزیر بهداشت در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همتایان خود در کشورهای اسلامی تبریک گفت و از خداوند متعال برای گسترش همدلی ملت های مسلمان، سعادت و سرافرازی مسئلت نمود.

وزیر بهداشت فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت

سلامت نیوز:وزیر بهداشت در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همتایان خود در کشورهای اسلامی تبریک گفت و از خداوند متعال برای گسترش همدلی ملت های مسلمان، سعادت و سرافرازی مسئلت نمود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن هاشمی وزیر بهداشت در این پیام تاکید کرده است: این ایام پر برکت، فرصتی نادر و یگانه است برای تدبیری نو به منظور ساختن دنیایی تازه، دنیایی که انسان ها در روشنی عقل و امید و آرامش روح، صلح و دوستی و سلامت را تجربه کنند.

متن پیام وزیر بهداشت به وزرای بهداشت کشورهای اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله علی ما هدانا و له الشکر علی ما اولانا

عالی جنابان وزرای محترم بهداشت کشورهای اسلامی

فرارسیدن فرخنده عید سعید فطر؛ عید توفیق در عبودیت و تهذیب نفس و دستیابی به مقام متقین را به مسلمانان جهان تبریک و تهنیت می گویم.

این ایام پر برکت، فرصتی نادر و یگانه است برای تدبیری نو به منظور ساختن دنیایی تازه، دنیایی که انسان ها در روشنی عقل و امید و آرامش روح، صلح و دوستی و سلامت را تجربه کنند.

با آرزوی بهره گیری از این فرصت نیک برای گسترش همدلی، همفکری و همکاری ملت های مسلمان، سعادت و سرافرازی جنابعالی و مردم شریف آن کشور را از خداوند بزرگ مسئلت می کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha