جانشین فرماندهی پلیس پایتخت، از کشف بیش از پنج تن انواع مواد مخدر در سه ماه ابتدایی امسال در تهران و دستگیری 15 باند قاچاق مواد مخدر خبرداد.

کشف بیش از 5 تن مواد مخدر طی سه ماه گذشته در پایتخت

سلامت نیوز:جانشین فرماندهی پلیس پایتخت، از کشف بیش از پنج تن انواع مواد مخدر در سه ماه ابتدایی امسال در تهران و دستگیری 15 باند قاچاق مواد مخدر خبرداد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا ، سردار غلامعلی کریمی اظهار کرد: با تلاش‌های انجام گرفته از سوی ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از ابتدای سال تا‌کنون، 73 مرحله طرح دستگیری خرده فروشان و معتادان مواد مخدر و روانگردان در سطح شهر تهران به اجرا درآمده که طی آن 171 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

به گزارش پلیس،جانشین پلیس پایتخت با اشاره به اینکه از ابتدای امسال پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق به شناسایی 15 باند قاچاق مواد مخدر در سطح شهر تهران شده است، تصریح کرد: طی این مدت 2 هزار و 520 معتاد متجاهر و پرخطر با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر به کمپ‌های ترک اعتیاد مجاز ماده 16 معرفی شده‌اند.

کریمی ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، به کشف بیش از پنج تن انواع مواد مخدر از جمله تریاک، حشیش، شیشه، گراس، هرویین و مرفین اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به صورت شبانه روزی تلاش خود را وقف مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر می‌کنند و شهروندان در صورت برخورد با موارد مشکوک می‌توانند، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و سامانه 197 به پلیس گزارش دهند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha