از آنجائیكه بعضی وقت‌ها تزریق با استفاده از سوزن عارضه‌های چشمی و عفونت را به همراه دارد اختراع این دستگاه تغییر بزرگی برای معاینات چشم‌پزشكی است.

تقدیر از چشم‌پزشك مخترع دستگاه‌های تزریق بدون درد
سلامت نیوز: صبح امروز در سالن ابوریحان دانشگاه بهشتی مراسم افتتاحیه بیستمین كنگره سراسری چشم‌پزشكی ایران با حضور اساتید چشم‌پزشكی ایران، جمعی شركت‌كننده خارجی و 30 میهمان بین‌المللی برگزار شد.
به گزارش ایلنا در این همایش از دكتر غلامعلی پیمان كه از اساتید برجسته چشم‌پزشكی در سطح بین‌المللی است تقدیر به عمل آمد و انجمن چشم‌پزشكی ایران به خاطر افتخارات بین‌المللی كه غلامعلی پیمان در زمینه اختراعات مختلف برای جامعه چشم‌پزشكی جهان برای ایران به ارمغان آورده است با اهدای مدال طلا، لوح تقدیر و یك فرش دستباف ایرانی تشكر كردند.
بنابر این گزارش در این همایش این دكتر برجسته چشم‌پزشكی از آخرین اختراع خود كه دستگاهی است كه می‌تواند بدون استفاده از سوزن به چشم تزریق كند رونمایی كرد.
دبیر علمی كنگره درباره این دستگاه گفت: از آنجائیكه بعضی وقت‌ها تزریق با استفاده از سوزن عارضه‌های چشمی و عفونت را به همراه دارد اختراع این دستگاه تغییر بزرگی برای معاینات چشم‌پزشكی است.
او افزود: وقتی كه این دستگاه به تولید انبوه برسد به ایران هم وارد می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha