یک مرد ۵۰ ساله که از نظر قد و قامت همچون کودکان ۵ ساله به نظر می‌رسد، به جاذبه گردشگری و توریستی یکی از روستاهای کوچک در هند تبدیل شده است!

عکس/مرد ۵۰ ساله که همچون کودکان ۵ ساله به نظر می‌رسد

سلامت نیوز:یک مرد ۵۰ ساله که از نظر قد و قامت همچون کودکان ۵ ساله به نظر می‌رسد، به جاذبه گردشگری و توریستی یکی از روستاهای کوچک در هند تبدیل شده است!

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  سلامت آنلاین ، در زمان کودکی، «بصوری لعل» هیچ تفاوتی با دیگر همتایان و همسن‌وسالانش نداشت، اما در سن ۵ سالگی، خانواده‌اش متوجه شدند که رشد او متوقف شده و در سال‌های بعد، قد و قامت وی در همان اندازه ماند.

به گزارش می‌نیوز،خانواده بصوری فقیر بودند و نمی‌توانستند به پزشک مراجعه کنند تا حداقل بدانند چه اشتباه یا دلیلی باعث شده که فرزندشان گرفتار این وضعیت شود یا چگونه می‌توانند به درمان وی کمک کنند. از این رو، مشکل این کودک که اکنون در دهه پنجم عمر خود به سر می‌برد هیچ گاه به مرحله تشخیص پزشکی نرسید و تا امروز هم هنوز او یا خانواده‌اش نمی‌دانند که چه چیزی باعث کوتاه ماندن او و توقف رشد قدی وی شده است.


برادر بزرگتر او، «گاپی لعل» که ۵۵ ساله است در این باره گفت: ما مردم فقیری هستیم و به همین دلیل هیچ کس قادر نبود او را به دکتر و پزشک ببرد. خود من کارگری ساده‌ام؛ با این شرایط زندگی و وضعیت اقتصادی، کجا می‌توانستم او را ببرم؟
در حالی که باصوری بزرگتر می‌شد، زندگی نیز برای او سخت‌تر می‌شد و دیگران هم با او بدرفتاری‌هایی می‌کردند اما به گفته وی، خوشبختانه آن روزها دیگر گذشته است: «مردم به من زور می‌گفتند و گاه و بیگاه قلدری می‌کردند ولی اکنون رفتار آنها تفاوت کرده است و من تنها کسی هستم که هم‌ولایتی‌هایم دوستش دارند».


او اکنون با برادرش گاپی و زن‌برادرش ساتیا زندگی می‌کند و همراه با دیگر بستگان خود در کارخانه‌ای مشغول به کار است. با این حال این مرد ۵۰ ساله‌ای که در قد و قامت کودکان ۵ ساله باقی مانده، هنوز ازدواج نکرده و می‌گوید که از این پس هم نمی‌خواهد ازدواج کند. یکی از علاقه‌مندی‌های مردمی که به این روستا می‌روند نیز دیدن اوست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha