سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 217175

دومین کودک با انگشتان اضافی، بعد از بازتاب رسانه‌ای نوزاد گنابادی زیر پوشش حمایت‌های گروه میزبانان خورشید بیمارستان امام رضا(ع) قرار گرفت.

کودک 24 انگشتی در مشهد تحت درمان قرار می‌گیرد

سلامت نیوز:دومین کودک با انگشتان اضافی، بعد از بازتاب رسانه‌ای نوزاد گنابادی زیر پوشش حمایت‌های گروه میزبانان خورشید بیمارستان امام رضا(ع) قرار گرفت.

به گزارش  سلالمت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، بعد از حمایت مشارکت‌های مردمی بیمارستان امام رضا(ع) گروه میزبانان خورشید از یک نوزاد با چهار انگشت اضافی در دست‌ها و پاها، والدین یک نوزاد 7 ماهه با مشکلات انگشتان اضافی به بیمارستان امام رضا(ع) مراجعه و درخواست حمایت و درمان کردند.

پدر این کودک هفت ماهه مشهدی با اشاره به اینکه تاکنون به دلیل مشکلات مالی به فکر درمان و ترمیم انگشتان فرزندم نشدم، افزود: با مشاهده گزارش حمایت گروه میزبانان خورشید از بیماری که مشکل مشابه فرزندم را داشت به بیمارستان امام رضا(ع) مراجعه کردم.به گفته روابط عمومی میزبانان خوشید بلافاصله این بیمار تحت پوشش گروه مشارکت‌های مردمی بیمارستان امام رضا(ع) قرار خواهد گرفت و اقدامات درمانی برای جراحی و ترمیم انگشتان این دختر به صورت رایگان انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha