چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
کد خبر: 217318

اگر مفهوم روابط جنسی عادی را بیاموزید، کمک بهتری به شما در روابط زناشویی می‌کند.

چرا بعد از رابطه جنسی سردرد می‌گیرم؟

سلامت نیوز:اگر مفهوم روابط جنسی عادی را بیاموزید، کمک بهتری به شما در روابط زناشویی می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر فرشاد نجفی‌پور، روانشناس و عضو هیات علمی دانشگاه در گفت‌وگو با پایگاه خبری «سلامانه» به سوال کاربران پاسخ داد.

دچار انزال زودرس شده‌ام زیر 30ثانیه بعداز رابطه جنسی سردرد شدید می‌گیرم و سستی شدید دارم. حتی خوابم می‌برد.
پاسخ: اکثریت مردم تعریف صحیح انزال زودرس را نمی‌دانند از این رو عدم رضایت خود را با این عنوان بیان می‌کنند. برای تشخیص این مشکل حتما باید به یک اورولوژیست مراجعه کنید تا بعد از بررسی‌ها مشخص شود که آیا دچار اختلال انزال زودرس هستید یا نه. ممکن است حالاتی را که بعد از رابطه جنسی نوشته‌اید مؤید همین نارضایتی شما از رابطه جنسی باشد که به شکل تبدیلی خودش را نشان می‌دهد. در ضمن اگر مفهوم روابط جنسی عادی را بیاموزید، کمک بهتری به شما در روابط زناشویی می‌کند.

چرا بعد از مصرف یک دوره قرص ضدافسردگی و تکمیل دوره درمان و و بهبود بیماری، دوباره با یک مشکل کوچک افسردگی برمی‌گردد و چطور می‌شود از شر افسردگی راحت شد. چند سال است قرص می‌خورم و تحت‌نظر روان‌پزشک هستم. دوره درمان را کامل می‌کنم ولی بعد از چند ماه، دوباره افسردگی‌ام به مرور شروع می‌شود و با تشدید علائم مجبور می‌شوم دوباره به پزشک مراجعه کنم. دیگر خسته شده‌ام. آیا راه درمان قطعی وجود ندارد.
پاسخ: واقعیت این است که درمان افسردگی، به غیر از جنون افسردگی که یک بیماری مزمن است و فعالیت عادی روزمره شخص را هم به خطر می‌اندازد، دارو نیست. هیچ دارویی افسردگی را درمان نمی‌کند. در جنون افسردگی هم دارو بیماری را کنترل کرده و فعالیت عادی روزمره را بازمی‌گرداند. افسردگی با مشاوره، روان‌درمانی و روانکاوی و گاها با کمک گرفتن موقتی از دارو در ابتدای درمان معالجه می‌شود.
اخبار مرتبط:

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha