سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان مختاری و مرگ زنی جوان در این حادثه خبرداد.

مرگ زن جوان در آتش سوزی خیابان مختاری

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان مختاری و مرگ زنی جوان در این حادثه خبرداد.


 به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،سید جلال ملکی  گفت: ساعت و ۶ و ۱۳ دقیقه صبح امروز، حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای ۳ ایستگاه سازمان آتش نشانی به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه واقع در خیابان مختاری، کوچه رودکی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: محل حادثه ساختمانی ۴ طبقه ۱۲ متری بود که در طبقه سوم این ساختمان حریق رخ داده بود.

ملکی با اشاره به مرگ یک زن جوان در این حادثه تصریح کرد: زمانی که آتش نشان‌ها در محل حادثه حضور پیدا کردند، با پیکر سوخته زنی جوان مواجه شدند.

وی ادامه داد: آتش سوزی در این ساختمان بسیار گسترده بود و آتش در حال سرایت با کمک آتش نشان‌ها در ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه خاموش شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به نجات تعدادی از ساکنان ساختمان که در میان دود گرفتار شده بودند خاطرنشان کرد: آتش نشان‌ها اقدام به خاموش کردن حریق کرده و تعدادی از آن‌ها نیز افراد گرفتار واحدهای مسکونی دیگر این ساختمان را که در میان دود گرفتار شده بودند از محل حادثه خارج کردند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha