شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

: پسر جوان پس از آنکه از سوی صاحبکارش اخراج شد ۲ نفر را اجیر کرد تا با سرقت مسلحانه از مدیر شرکت از او انتقام بگیرند.

استخدام سارق برای انتقام‌گیری

سلامت نیوز: پسر جوان پس از آنکه از سوی صاحبکارش اخراج شد ۲ نفر را اجیر کرد تا با سرقت مسلحانه از مدیر شرکت از او انتقام بگیرند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، چندی قبل مردی به كلانتری جنت‌آباد رفت و از 2سارق مسلح شكایت كرد. او گفت: من مدیر شركتی تجاری در غرب تهران هستم. ساعتی قبل وقتی از دفترم بیرون آمدم 2مرد نقابدار به من حمله و با تهدید سلاح گرم كیف دستی‌ام حاوی مدارك و مبلغی دلار و چند سكه را سرقت كردند. ماموران با شناسایی خودروی دزدان متوجه شدند كه متعلق به یكی از خویشاوندان شاكی است.

او كسی جز پسردایی مالباخته نبود. شاكی می‌گفت: پسردایی‌ام در شركت من كار می‌كرد. اما مدتی قبل به‌دلیل اینكه متوجه شدم چكی 360میلیونی را به نام خودش نقد كرده و در موارد دیگری نیز پول‌های شركت را به‌حساب خودش واریز كرده او را اخراج كردم. با روشن شدن این موضوع مأموران متهم را همراه با 2 نفر از همدستانش دستگیر كردند.

در این شرایط پرونده با صدور كیفرخواست به دادگاه فرستاده شد و در جلسه محاكمه كه در شعبه هشتم دادگاه كیفری یك استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی توكلی برگزار شد، شاكی گفت كه متهمان را بخشیده و از آنها شكایتی ندارد. او گفت: پسردایی‌ام به من خیانت كرد اما چند روز قبل مادرم از من خواست كه او را ببخشم. من هم به‌خاطر حرف‌های مادرم دیگر از او شكایتی ندارم.

در ادامه این جلسه رئیس دادگاه به تحقیق از متهمان پرداخت اما آنها باز هم دست داشتن در سرقت مسلحانه را انكار كردند. در این شرایط قضات دادگاه وارد شور شدند و متهمان را به 2سال حبس و تحمل 74ضربه شلاق محكوم كردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha