كارشناسان بهداشتی دپارتمان سلامت و بهداشت ویرجینیا و پنینسولا در حال حاضر این واكسن را به طور رایگان برای زنان باردار تزریق می‌كنند و تاكید دارند كه زنان باردار باید برای محافظت از خود و نوزادانشان حتما واكسن را تزریق كنند.

واكسن آنفلوانزا را رایگان در اختیار زنان باردار قرار دهید
سلامت نیوز: پزشكان آمریكایی تاكید كردند كه واكسن آنفلوانزا باید به طور رایگان در اختیار زنان باردار قرار گیرد تا این گروه برای تزریق این واكسن ضروری بیشتر تشویق شوند.

به گزارش ایسنا، كارشناسان بهداشتی دپارتمان سلامت و بهداشت ویرجینیا و پنینسولا در حال حاضر این واكسن را به طور رایگان برای زنان باردار تزریق می‌كنند و تاكید دارند كه زنان باردار باید برای محافظت از خود و نوزادانشان حتما واكسن را تزریق كنند.

دپارتمان بهداشت عمومی آمریكا هم هشدار داده است كه زنان باردار اگر در این دوران به آنفلوانزا مبتلا شوند با مشكلات و ناراحتی‌های بیشتری مواجه خواهند شد و حتی باید در بیمارستان بستری شوند.

به گزارش پایگاه اینترنتی نوپورت نیوز، دكتر دیوید ترامپ، رییس بهداشتی این دپارتمان تصریح كرد: دو مطالعه اخیر نشان داد كه اگر مادران در دوران بارداری این واكسن را تزریق كنند، احتمال بروز بیماری‌های شبه آنفلوانزا در نوزادان آن‌ها پس از تولد در شش ماهه نخستن زندگی به میزان قابل ملاحظه‌ای كاهش پیدا می‌كند.

این دپارتمان‌های بهداشتی همچنین واكسن‌های رایگان آنفلوانزا را در اختیار سایر كلینیك‌های درمانی قرار می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha