طبق آخرین نقشه‌های هواشناسی با افزایش سرعت باد درکشور عراق و مناطقی از جنوب غرب کشور در روز‌های یکشنبه و دوشنبه در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر پدیده گرد وخاک دور از انتظار نخواهد بود.

گرد و خاک در 3 استان جنوبی/ دریای خزر مواج می شود

سلامت نیوز:طبق آخرین نقشه‌های هواشناسی با افزایش سرعت باد درکشور عراق و مناطقی از جنوب غرب کشور در روز‌های یکشنبه و دوشنبه در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر پدیده گرد وخاک دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روز‌های شنبه و یکشنبه در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات البرز و استان خراسان شمالی نیز بویژه درساعات بعد از ظهر، رشد ابر، رگبار باران گاهی رعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

در روز سه شنبه بارش در نیمه شرقی سواحل شمالی کشور ادامه خواهد داشت همچنین در روز‌های دوشنبه و سه شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

شایان ذکراست که طی روز‌های یک شنبه و دوشنبه بدلیل نفوذ جریان‌های مرطوب جنوبی، در مناطقی از جنوب سیستان وبلوچستان وشرق هرمزگان درساعات بعدازظهر رشد ابر، رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین طی این مدت سواحل شرقی دریای عمان مواج خواهد شد.

طی سه روز آینده در شمال شرق و شرق کشور گاهی وزش بادشدید پیش بینی می‌شود که در برخی نقاط، بویژه در زابل با گردوخاک همراه خواهد بود. همچنین طی این مدت در بعضی ساعات با افزایش سرعت وزش باد در مناطق جنوبی سمنان، شرق اصفهان، قم، مرکزی و قزوین پدیده گردوغبار پیش بینی می‌شود.

با افزایش سرعت باد درکشور عراق و مناطقی از جنوب غرب کشور در روز‌های یکشنبه و دوشنبه در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر پدیده گرد وخاک دور از انتظار نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha