یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 217583

مردی كه متهم است روی همكارش در پاركینگ طبقاتی اسید پاشیده ماجرا را شرح داد.

سلامت نیوز: مردی كه متهم است روی همكارش در پاركینگ طبقاتی اسید پاشیده ماجرا را شرح داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، عصر روز پنج‌شنبه، 15 تیرماه بود كه به مأموران پلیس تهران خبر رسید، یك‌حادثه اسیدپاشی در پاركینگ طبقاتی حوالی میدان فاطمی اتفاق افتاده است. لحظاتی بعد از حادثه بود كه مأموران پلیس در محل حاضر شدند و عامل حادثه را كه مردی 50 ساله بود، بازداشت كردند. همچنین معلوم شد كه قربانی حادثه مردی 48 ساله است كه از ناحیه صورت، سینه و گردن دچار جراحت ناشی از سوختگی اسید شده و به بیمارستان مطهری منتقل شده است. همزمان از بیمارستان خبر رسید كه قربانی حادثه دچار 12 درصد سوختگی شده است.
 
مرد اسیدپاش روز گذشته از اداره پلیس به دادسرای امور جنایی منتقل شد و مقابل بازپرس مورد تحقیق قرار گرفت. او در شرح ماجرا گفت: من از رفتارهای جعفر كلافه شده بودم. او مردی حقه‌باز است كه پول زیادی بابت پارك از مردم می‌گرفت. رفتار او باعث شده بود تا مدام به او هشدار بدهم، اما توجه نمی‌كرد. جعفر سركار بود و من زیردستش بودم، اما دلیل نمی‌شد كه چشم روی رفتارهای زشت او ببندم. متهم ادامه داد: من چندبار نزد مالك پاركینگ رفتم و از جعفر گلایه كردم.
 
انتظار داشتم كه او به حرفم گوش دهد و در این باره از جعفر توضیح بخواهد، اما مدام وعده می‌داد و بعد هم همه چیز را فراموش می‌كرد. جعفر هم به رفتارش ادامه می‌داد. همین رفتار او سبب شد تا تصمیم به اسیدپاشی بگیرم. تصمیم را همان روز گرفتم و آن را اجرا كردم. بعد از حادثه همكارانم با پلیس تماس گرفتند. من دوباره مشغول كارم شدم تا اینكه مأموران از راه رسیدند و من را بازداشت كردند. متهم گفت: می‌دانم به خاطر كاری كه كرده‌ام مجازات می‌شوم، اما باید جواب گستاخی‌های جعفر را می‌دادم.
بعد از ختم جلسه متهم برای تحقیق بیشتر در اختیار كارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha