معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر به تشریح عملیات امدادرسانی به مناطق متاثر از سیل در استان سیستان و بلوچستان پرداخت و گفت که هنوز عملیات امدادرسانی در این استان ادامه دارد.

فتحی: امدادرسانی به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

سلامت نیوز:معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر به تشریح عملیات امدادرسانی به مناطق متاثر از سیل در استان سیستان و بلوچستان پرداخت و گفت که هنوز عملیات امدادرسانی در این استان ادامه دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،شاهین فتحی  با اشاره به ادامه عملیات امدادگران هلال احمر در استان‌ سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در طول ۴۸ ساعت گذشته تا ساعت ۶ امروز(شنبه)، به شش شهر و روستا در چهار شهرستان ایرانشهر، دلگان، "سیب و سوران" و فنوج در این استان امدادرسانی شده است.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر اضافه کرد: در طول ۴۸ ساعت گذشته، امدادگران هلال احمر به ۴۴۸ نفر امدادرسانی کردند و چهار نفر را نجات دادند. همچنین ۹۲ نفر از آسیب‌دیدگان اسکان اضطراری داده شدند.

وی با بیان اینکه عملیات‌ها با ۱۷ تیم که شامل ۱۳۳ امدادگر بودند صورت گرفته، عنوان کرد: در ادامه عملیات‌ها نیروهای هلال احمر ۲۱ دستگاه خودرو را از مسیر سیلاب رها کردند و میان آسیب‌دیدگان، ۱۹ دستگاه چادر، ۲۰۰ تخته پتو، ۱۳۰ موکت، ۱۸۵ کیلوگرم نایلون و ۴۴۰ قوطی کنسروجات توزیع شد.

فتحی از ادامه امدادرسانی در این مناطق خبر داد.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha