سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 21821

به نظر می‌رسد ماده آلفا ـ كاروتن موجود در كدو حلوایی یكی از مواد طبیعی است كه این نقش مفید و مهم را ایفا می‌كند. آلفا ـ‌ كاروتن در بسیاری از میوه‌هایی كه به رنگ زرد پرتقالی هستند، وجود دارد و در حفظ سلامت بدن بسیار مهم است.

سلامت نیوز:گروهی از متخصصان تغذیه در آمریكا ادعا ‌كرده‌اند: كسانی كه علاقه به خوردن پای كدو حلوایی دارند، عمرشان طولانی‌تر می‌شود.

به گزارش  ایسنا، این متخصصان می‌گویند: به نظر می‌رسد ماده آلفا ـ كاروتن موجود در كدو حلوایی یكی از مواد طبیعی است كه این نقش مفید و مهم را ایفا می‌كند. آلفا ـ‌ كاروتن در بسیاری از میوه‌هایی كه به رنگ زرد پرتقالی هستند، وجود دارد و در حفظ سلامت بدن بسیار مهم است.

علاوه بر این، ماده دیگری به نام بیت ـ‌ كاروتن هم در كدو حلوایی وجود دارد كه زیر مجموعه بتاكاروتن است و مزایای بسیار زیادی برای سلامت بدن به ویژه‌ خاصیت ضد سرطانی دارد. این مواد با یكدیگر بدن را سالم‌تر و شاداب‌تر نگه می‌دارند و بر طول عمر انسان می‌افزایند.

به گزارش پایگاه اینترنتی هلت كرنیوز، گروه خاصی از متخصصان در مركز كنترل و پیشگیری امراض آمریكا اخیرا مطالعات دقیق‌تری را روی تاثیرات آلفاكاروتن روی بدن در صورت مصرف مداوم و برای یك دوره كافی طولانی، انجام داده‌اند.

آن‌ها متوجه شدند: با مصرف پای كدو حلوایی یا همان كدو تنبل احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها به میزان چشمگیری كاهش می‌یابد و بر طول عمر انسان افزوده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha