مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه با همت بلند بدنه کارشناسی سختکوش سازمان توانسته‌ایم شرایط سازمان را متحول کنیم گفت: گرچه راه طولانی در پیش داریم اما باید تلاش و اهتمام بیشتری بکار ببندیم.

حال خرید راهبردی خدمات خوب نیست/قدرت رقابت با بخش خصوصی را نداریم

سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه با همت بلند بدنه کارشناسی سختکوش سازمان توانسته‌ایم شرایط سازمان را متحول کنیم گفت: گرچه راه طولانی در پیش داریم اما باید تلاش و اهتمام بیشتری بکار ببندیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، محمدجواد کبیر در دیدار وزیر بهداشت با مدیران سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه حدود 17 اداره کل در ستاد مرکزی سازمان داریم گفت: 450 کارمند در این سازمان مشغول ارائه خدمت هستند.

وی افزود: خلائی در سازمان تحت عنوان نبود برنامه راهبردی داشتیم که در سال 93 برنامه استراتژیک را تهیه کردیم، این برنامه دارای 11 محور و استراتژی اساسی است که توسعه دانش بیمه‌ای، پوشش همگانی بیمه پایه، خرید راهبردی، بهبود مستمر کیفیت، بهبود تعامل با سیاست گذاران و توانمندسازی بیمه شدگان از جمله آنهاست.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: 93 هدف عملکردی در قالب 11 محور اساسی تعیین کردیم و اکنون در هر استان شاخصه‌های لازم را مشخص کرده‌ایم.

کبیر با بیان اینکه با همت بلند بدنه کارشناسی سختکوش سازمان توانسته‌ایم شرایط سازمان را متحول کنیم گفت: گرچه راه طولانی در پیش داریم اما باید تلاش و اهتمام بیشتری بکار ببندیم.

دکتر فیروزبخت، مدیرکل دفتر خرید راهبردی سازمان بیمه سلامت نیز در این دیدار اظهار کرد: حال خرید راهبردی خوب نیست و ضروریات و بسترهای لازم فراهم نشده است.

وی افزود: برای تدوین خدمات بسته سلامت هنوز متدلوژی های لازم را تدوین نکرده‌ایم. اینکه چه خدماتی و از چه کسانی خریداری شوند، خدمات را با چه قیمتی بخریم و پرداخت ها را در چه نظام پرداختی انجام دهیم؟ شفاف نیست و در این زمینه دچار مشکل هستیم.

فیروزبخت تاکید کرد: باید نظام پرداخت آینده‌نگر تدوین کنیم. قدرت رقابت با بخش خصوصی را نداریم و پرداخت دیرهنگام و تعرفه های پایین از علل آن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha