مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی موسوم به NCBI که در زمینه علوم و بهداشت آمریکا فعالیت دارد، می گوید: افراد شاد اوقات بیشتر را به پول بیشتر ترجیح می دهند.

افراد شاد، اوقات بیشتر را به پول بیشتر ترجیح می دهند

سلامت نیوز: مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی موسوم به NCBI که در زمینه علوم و بهداشت آمریکا فعالیت دارد، می گوید: افراد شاد اوقات بیشتر را به پول بیشتر ترجیح می دهند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا، نتایج این تحقیق که توسط تارنمای  Indy100وابسته به نشریه ایندیپندنت انتشار یافته به رابطه بین شاد بودن افراد و پول پرداخته و درباره نتایج این تحقیقات نوشته است: یک فرد شاد باید از لحاظ درآمد تامین باشد اما تحقیقات نشان می دهد فرد از لحاظ ذهنی با درآمد خوب، بهتر می شود که این امر تا درآمد هفت هزار و 500 دلار مناسب است و بیشتر از آن، ارتباطی با شاد بودن عاطفی فرد ندارد.


بر اساس این گزارش، درآمد بالا تنها باعث ارتقا سطح زندگی شده اما باعث شادی عاطفی فرد نمی شود.
این تارنمای خبری در توضیح بیشتر این مطلب نوشت: این بدین معناست که ما پول به اندازه کافی را برای راحت بودن و اینکه قادر به از عهده برآمدن لذات اندک زندگی باشیم، دوست داریم، اما گرفتار ثروت شدن ما را چندان شاد نمی کند. از دیگر نتایج این تحقیق برای شاد بودن افراد روابط خوب و نزدیک با دیگر افراد است.
این رسانه خبری افزود: نتایج دو تحقیق بلند مدت 75 ساله «مطالعات گرنت و گلوک» نشان می دهد که روابط نزدیک (خانواده و دوستان ) یکی از موارد کلیدی شاد بودن افراد است و این امر آنها را در برابر زوال جسمی و ذهنی محافظت می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha