دادستان عمومی و انقلاب بوشهر از مجروح شدن فرمانده کلانتری مرکزی بخش آب پخش دشتستان در اثر مشاجره لفظی با یک سرباز وظیفه خبر داد و گفت: این سرباز وظیفه پس از مجروح کردن فرمانده کلانتری،اقدام به خودکشی کرده است.

سرباز وظیفه پس از مجروح کردن فرمانده خودکشی کرد

سلامت نیوز:دادستان عمومی و انقلاب بوشهر از مجروح شدن فرمانده کلانتری مرکزی بخش آب پخش دشتستان  در اثر مشاجره لفظی با یک سرباز وظیفه خبر داد و گفت: این سرباز وظیفه پس از مجروح کردن فرمانده کلانتری،اقدام به خودکشی کرده است.

به گزارش سلامت نمیوز به نقل از آنا  علی حسن پور، دادستان بوشهر اظهار کرد: این اتفاق صبح دیروز در محل کلانتری بخش آب پخش دشتستان رخ داده و سرباز وظیفه پس از اقدام به شلیک سه گلوله به سمت مافوق خود که منجر به مجروح شدن وی شده است، با فرار به سمت آسایشگاه کلانتری و پس از چند ساعت مخفی شدن در آنجا و بی‌توجهی به درخواست‌ها برای خروج از محل و تحویل اسلحه، اقدام به خودکشی کرده است.

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور،،وی افزود: علیرغم شایعاتی که در سطح فضای مجازی منتشر شده، فرمانده مزبور زنده و در بیمارستان تحت مراقبت است.

حسن پور با اعلام اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که پس از اعلام تذکراتی به سرباز مبنی بر انجام درست وظایف و پرهیز از ناآرامی، مشاجره‌ای بین او و مافوقش در می‌گیرد که منجر به شلیک گلوله و بروز این حادثه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha