مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به آغاز روند افزایش دما و افزایش رطوبت نسبی از روز گذشته در استان، گفت: پیش‌بینی می‌شود این هفته دمای برخی نقاط خوزستان به 52 درجه برسد.

شرجی 88 درصدی در شادگان/ آبادان و اهواز گرم‌تر می‌شوند

سلامت نیوز:مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به آغاز روند افزایش دما و افزایش رطوبت نسبی از روز گذشته در استان، گفت: پیش‌بینی می‌شود این هفته دمای برخی نقاط خوزستان به 52 درجه برسد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،کوروش بهادری ، اظهار کرد: از روز شنبه ((24 تیرماه) روند افزایش دما و رطوبت در خوزستان آغاز شد که این روند تا روز چهارشنبه ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود بیشترین شدت این روند در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه باشد به طوری که احتمال دارد دمای برخی نقاط در این دو روز در شهرهایی نظیر آبادان و اهواز به 52 درجه سانتی‌گراد برسد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع پدیده شرجی در برخی نقاط در صبح امروز افزود: صبح امروز رطوبت نسبی در ماهشهر 81 درصد، در شادگان 88 درصد، در هندیجان 80 درصد، در اهواز 75 درصد و در آبادان 55 درصد بود.

بهادری عنوان کرد: روز گذشته بستان و رامهرمز با 52 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 23 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند. نوسان دمای هوای امروز اهواز نیز بین 30 تا 49 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha