رئیس پلیس راه استان همدان از مرگ دلخراش و دردناک 2 موتور سوار در سوانح جاده ای استان همدان طی دو حادثه در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: خانواده ها باید در خرید موتورسیکلت برای فرزندانشان تامل بیشتری داشته باشند.

مرگ دلخراش ۲ موتورسوار در زیر چرخ های کامیون

سلامت نیوز :رئیس پلیس راه استان همدان از مرگ دلخراش و دردناک 2 موتور سوار در سوانح جاده ای استان همدان طی دو حادثه در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: خانواده ها باید در خرید موتورسیکلت برای فرزندانشان تامل بیشتری داشته باشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبر آنلاین،سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان  با اعلام مطلب فوق افزود: در سانحه نخست به علت تغییر مسیر ناگهانی کامیون در روستای قرخلر واقع در بخش شراء شهرستان همدان یک جوان موتورسوار زیر چرخ های کامیون له شد.


وی ادامه داد: هنگام دور زدن موتورسیکلت در میدان روستا، یک کامیون اقدام به تغییر مسیر ناگهانی می دهد که به علت برخورد با موتور سوار این جوان نگون بخت به زیر چرخ های عقب کامیون کشیده شده و به شکل دلخراشی له می شود.

رئیس پلیس راه استان همدان در خصوص سانحه بعدی نیز گفت: در دومین سانحه که در جاده ازندریان ملایر به سمت معادن سلیس این منطقه رخ داد، یک دستگاه موتورسوار با تیربرق حاشیه جاده برخورد می کند.

سرهنگ عزیزی افزود: در این سانحه راننده موتورسیکلت به علت بی توجهی به جلو با صورت به تیربرق بتنی برخورد کرده و در دم جان خود را از دست داد.

وی یادآور شد: متاسفانه میزان سوانح فوتی و جرحی در جاده های فرعی و روستایی استان همدان افزایش یافته که این امر نگران کننده است.

لازم به ذکر است، در 64 فقره سانحه فوتی و 337 فقره سانحه جرحی در سه ماهه نخست سالجاری و در جاده های برون شهری همدان، 84 نفر کشته و 468 نفر مصدوم شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha