برگزاری هفت آزمون علوم پزشکی در مردادماه سال جاری، این ماه را به یکی از ماه‌های شلوغ و پرکار برای وزرات بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی تبدیل کرده است.

تقویم آزمون‌های علوم پزشکی مرداد ماه اعلام شد

سلامت نیوز:برگزاری هفت آزمون علوم پزشکی در مردادماه سال جاری، این ماه را به یکی از ماه‌های شلوغ و پرکار برای وزرات بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی تبدیل کرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دانشجویان و دانشگاهیان علوم پزشکی در حالی تیرماه را با سه آزمون، سپری پشت سر می‌گذارند که ماه پس از آن یعنی مرداد، با ۷ آزمون مختلف پرترافیک‌ترین ماه از نظر برگزاری آزمون‌های علوم پزشکی است.

۵ مرداد؛ ۵ آزمون

پنجم مرداد به طور قطع پرترافیک‌ترین روز سال جاری از نظر برگزاری آزمون‌های علوم پزشکی است؛ در این تاریخ ۵ آزمون: «ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور»، «جایابی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور»، «ملی دندان‌پزشکی»، «بهداشت‌کاران دهان و دندان» و «ارتقاء دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور» برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون  MHLEدوازدهم مردادماه

«آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت(MHLE)«نیز تنها یک هفته پس از آن و در تاریخ دوازدهم مردادماه برگزار خواهد شد و  با برگزاری آزمون «صلاحیت بالینی پزشکی عمومی» در ۱۹ مرداد، پرونده آزمون‌های مردادماه سال جاری بسته می‌شود

جدول آزمون های علوم پزشکی مردادماه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha