مدیرکل انتظامی امنیتی استانداری قزوین گفت: 5 نفر از مجروحان حادثه پادگان آبیک برای مداوای بیشتر به بیمارستان‌های ارتش تهران منتقل‌شده‌اند.

مجروحان حادثه پادگان آبیک به تهران منتقل شدند

سلامت نیوز:مدیرکل انتظامی امنیتی استانداری قزوین گفت: 5 نفر از مجروحان حادثه پادگان آبیک برای مداوای بیشتر به بیمارستان‌های ارتش تهران منتقل‌شده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،‌یوسف جهانی پور مدیرکل انتظامی استانداری  تصریح کرد: 4 مجروح حادثه پادگان آبیک و ضارب این حادثه به‌منظور مداوای بیشتر و تحت قرار دادن درمان در بیمارستان‌های ارتش به تهران منتقل شدند.

وی افزود: یک از مجروحان حادثه که حال وخیمی دارد در حال حاضر در بیمارستان شهید رجایی بستری است و بیمارستان اجازه انتقال آن را نداده است؛ به‌محض بهتر شدن وضعیت این مجروح نیز به تهران منتقل می‌شود.

مدیرکل انتظامی امنیتی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: ضارب نیز رو به بهبودی است و حالت احیایی وی بهتر شده است، پیگیری انگیزه اصلی ضارب نیز به‌محض به هوش آمدن وی صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: علت اصلی حادثه در دست بررسی است تا انگیزه اصلی به دست بیاید، در حال حاضر بازرسی نیروی زمینی ارتش پیگیری پرونده را در دست دارد و در صورت نهایی شدن نتیجه انگیزه اصلی اطلاع‌رسانی می‌شود.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha