رییس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان تهران با اشاره به برگزاری انتخابات نظام پزشکی به صورت حضوری و الکترونیک، گفت: توصیه می‌کنیم که افرادی که توانسته‌اند از سامانه انتخابات تاییدیه دریافت کنند، به صورت الکترونیک رای دهند.

هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی فردا برگزار می‌شود

سلامت نیوز: رییس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان تهران با اشاره به برگزاری انتخابات نظام پزشکی به صورت حضوری و الکترونیک، گفت: توصیه می‌کنیم که افرادی که توانسته‌اند از سامانه انتخابات تاییدیه دریافت کنند، به صورت الکترونیک رای دهند.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر علی جعفریان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی، گفت: هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی از ساعت  ۸ صبح روز جمعه ۳۰ تیرماه آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۰  ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این انتخابات امکان رای دادن هم به صورت الکترونیک و هم به صورت حضوری فراهم است، افزود: امیدواریم که در این دور از انتخابات جامعه پزشکی در سراسر کشور و به ویژه در تهران مشارکت بالایی را داشته باشند تا هیات مدیره‌ای قوی در سازمان نظام پزشکی روی کار بیاید.

جعفریان همچنین تاکید کرد: توصیه می‌کنیم که افرادی که توانسته‌اند از طریق سامانه پیامکی انتخابات، تاییدیه شرکت در انتخابات به صورت الکترونیکی را دریافت کنند، حتما به صورت الکترونیک رای دهند و آنهایی هم که نتوانستند تاییدیه بگیرند به صورت حضوری در انتخابات حضور یابند.

گفتنی است بر اساس اطلاعیه هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران بزرگ، انتخابات نظام پزشکی تهران در محل پردیس شمالی دانشگاه تهران واقع در خیابان کارگر شمالی، بین خیابان پانزدهم و شانزدهم، دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

همچنین در این اطلاعیه از کسانی که به هر علتی شیوه رای‌دهی حضوری را انتخاب کرده اند، درخواست شده در ساعات اولیه رای‌گیری به محل اخذ رای مراجعه کنند و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha