معاون درمان اداره کل درمان تامین اجتماعی تهران با بیان اینکه رسیدگی به اسناد و روند نظارت بر آن‌ها روی روال و به صورت منظم انجام می‌شود،گفت: دولت فرصتی سه ماهه از زمان دریافت اسناد داده است. بر این اساس معمولا تا سه ماه از زمانی که بیمارستان نسخ را ارسال می‌کند، می توانیم خسارت اسناد را بپردازیم.

مهلت سه ماهه برای رسیدگی به اسناد پزشکی و پرداخت خسارات درمان

سلامت نیوز:معاون درمان اداره کل درمان تامین اجتماعی تهران با بیان اینکه رسیدگی به اسناد و روند نظارت بر آن‌ها روی روال و به صورت منظم انجام می‌شود،گفت: دولت فرصتی سه ماهه از زمان دریافت اسناد داده است. بر این اساس معمولا تا سه ماه از زمانی که بیمارستان نسخ را ارسال می‌کند، می توانیم خسارت اسناد را بپردازیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،سیروس شهنی دانش ، درباره مدت زمان رسیدگی به اسناد پزشکی در تامین اجتماعی اظهار کرد: بررسی پرونده‌های بیمارستانی و اسناد پزشکی توسط نیروهای بسیار مجرب انجام می‌شود.

وی افزود: به محض آنکه اسناد در بیمارستان  آماده شوند، ابتدا در همان جا مورد بررسی قرار می‌گیرند و تایید می‌شوند سپس اسناد به تامین اجتماعی می‌آیند، بررسی‌های نهایی انجام می‌شود و چک آن را صادر می‌کنیم.

دانش درخصوص کمبود نیرو در مراکز درمانی تامین اجتماعی گفت: دوماه گذشته یک آزمون استخدامی برگزار شد که نتایج آزمون کتبی اخیرا اعلام شد. در تهران ۱۴۰ نفر جذب می‌شوند که ۸۰ نفر از آن‌ها پرستار هستند.

وی در پایان اظهارکرد: با ورود نیروهای جدید تا ۷۰ درصد کمبود نیروهایمان برطرف می‌شود. این افراد قرار است در مراکز ملکی تامین اجتماعی به کارگرفته شوند.

   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha