این هواپیماها قرار است در تمام سطح شهر پرواز كنند و همه بخش‌های شهر را تحت پوشش قرار دهند و قرار است تا فردا نیز 5 فروند هواپیما نیز به آنها اضافه شود.

سلامت نیوز:مدیر كل محیط زیست استان تهران با اعلام آغاز پرواز 5 فروند هواپیمای آب‌پاش در آسمان تهران گفت: هر هواپیما 2 هزار لیتر آب را پخش می‌كند.

رسول‌علی اشرفی‌پور در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به اینكه مجوز لازم برای پرواز هواپیماها صادر شده است‌،گفت: 5 فروند هواپیمای آب‌پاش امروز بر فراز آسمان تهران به پرواز درآمدند.

وی گفت: این هواپیماها قرار است در تمام سطح شهر پرواز كنند و همه بخش‌های شهر را تحت پوشش قرار دهند و قرار است تا فردا نیز 5 فروند هواپیما نیز به آنها اضافه شود.

وی بیان كرد: تاكنون هیچ مشكلی در پرواز پیش نیامده و مأموران همچنان در حال انجام مأموریت هستند.

اشرفی‌پور اظهار داشت: مناطق مركزی و جنوب غربی به دلیل غلظت آلاینده‌ها در اولویت قرار دارند.

هر هواپیمای آب‌پاش امروز 8 سورت پرواز می‌كند
--------------------------------------------------------
مدیر كل محیط زیست استان تهران در پاسخ به این پرسش كه پروازها تا چه زمانی ادامه دارد؟ گفت: هر كدام از هواپیماها در عملیات امروز قرار است حداقل 8 بار پرواز و نسبت به آ‌ب‌پاشی شهر اقدام كنند.

وی در پاسخ به اینكه چه میزان آب در این عملیات مورد استفاده قرار گرفته است؟ تصریح كرد: به گفته مسئولان شركت خدمات ویژه جهاد كشاورزی هر هواپیما در هر بار پرواز تا سقف 2 هزار لیتر آب را با خود حمل می‌كند.

اشرفی‌پور گفت: حجم زیادی از آب قرار است امروز استفاده شود و 100درصد تأثیرگذار خواهد بود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha