استفاده از سفره‌های یک‌بارمصرف نه تنها باعث بروز مشکلات و بیماری برای افراد بزرگسال می‌شود بلکه موجب بروز کوتاهی قد در کودکان و نوجوانان خواهد شد.

«سفره‌های یک‌بارمصرف» منشأ بروز بسیاری از بیماریها

سلامت نیوز: استفاده از سفره‌های یک‌بارمصرف نه تنها باعث بروز مشکلات و بیماری برای افراد بزرگسال می‌شود بلکه موجب بروز کوتاهی قد در کودکان و نوجوانان خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، سازمان محیط زیست اعلام کرد سفره‌های یکبارمصرف نه تنها باعث بروز مشکلات و بیماری برای افراد بزرگسال خواهد شد بلکه تبعات بسیار منفی برای کودکان و نوجوانان به دنبال دارد.

کربنات سفره‌های یکبار مصرف باعث بروز مشکلاتی در معده و روده همچنین ریزش مو در افراد مختلف خواهد شد؛ این سفره‌های یکبار مصرف همچنین در کودکان موجب کوتاهی قد می‌شود.

مخرب بودن کربن به میزانی است که حتی دستگاههایی که تولید این سفره‌ها را انجام می‌دهند پس از تقریباً 6 ماه نیاز به بازسازی دارند.

این روزها غالب مردم در مجالس، مهمانیها و حتی در منازل مسکونی خود از سفره‌های رنگارنگ یکبار مصرف بهره می‌گیرند که بهتر است نسبت به مصرف آن تامل بیشتری داشته باشند چرا که آسیبهای زیادی را برای سلامتی انسان به دنبال دارد.

تجدید‌نظر در مصرف سفره‌های یکبار مصرف که این روزها به طور بی‌رویه‌ای در میان مردم رشد کرده است از سوی تمامی افراد مختلف جامعه ضروری به نظر می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha