سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: محل آتش‌سوزی یک ساختمان چهار طبقه بود که در هر طبقه یک واحد وجود داشت، طبقه اول و دوم این ساختمان به صورت دوبلکس بنا شده و آتش در طبقه دوم کاملاً شعله‌ور بود.

آتش‌سوزی گسترده خانه ۴ طبقه دوبلکس در خیابان محبوب‌مجاز

سلامت نیوز: سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: محل آتش‌سوزی یک ساختمان چهار طبقه بود که در هر طبقه یک واحد وجود داشت، طبقه اول و دوم این ساختمان به صورت دوبلکس بنا شده و آتش در طبقه دوم کاملاً شعله‌ور بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،سید جلال ملکی  با اعلام خبر حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان محبوب‌مجاز درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 4:25 بامداد امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان محبوب مجاز، خیابان ارجمندی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان چهار طبقه بود که در هر طبقه یک واحد به وسعت 65 مترمربع وجود داشت، طبقه اول و دوم این ساختمان به صورت دوبلکس بنا شده و آتش در طبقه دوم کاملاً شعله‌ور بود.

وی خاطرنشان کرد: زمانیکه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، آتش و دود از ساختمان زبانه می‌کشید و دود بسیار غلیظی ساختمان را فراگرفته بود که آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و مشغول اطفا حریق و نجات افراد شدند.

ملکی افزود: در این حادثه مردی چهل و پنج ساله دچار سوختگی شدید شد، زن، دختر و پسر سی و چهار، یازده و نوزده ساله دچار دودگرفتگی شدند همچنین در جریان اطفای حریق یک آتش‌نشان نیز دچار دودگرفتگی شده و تمامی مصدومان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: آتش‌نشانان در ساعت 6:23 پس از مهار و اطفای کامل حریق و ایمن‌سازی محل حادثه به عملیات پایان داده و به ایستگاه‌هایشان بازگشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha