مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، از همکاری فرانسه در تولید کیسه های خون در کشورمان خبر داد.

تولید کیسه خون در ایران با مشارکت فرانسه/ صادرات به بازار منطقه

سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، از همکاری فرانسه در تولید کیسه های خون در کشورمان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،دکتر علی اکبر پورفتح اله ، به همکاری سازمان انتقال خون ایران با شرکت های فرانسوی اشاره کرد و گفت: سازمان انتقال خون ایران در زمینه های مختلفی با شرکت های فرانسوی همکاری دارد که پروژه تولید کیسه خون در کشورمان، یکی از موارد همکاری های دو طرف است.

وی با عنوان این مطلب که بخش خصوصی ایران در پروژه تولید ست کیسه های خون با یک شرکت فرانسوی همکاری می کند، افزود: قرار است تولید کیسه های خون با دانش شرکت فرانسوی در منطقه آزاد کرج انجام شود که هدف، تولید سالانه ۱۰ میلیون ست کیسه خون در کشور است.

پورفتح اله با تاکید بر اینکه میزان مصرف کیسه خون در ایران ۲ میلیون عدد است، تصریح کرد: این مشارکت با نگاه به بازار منطقه صورت می گیرد، بطوریکه می بایست ۸۰ درصد تولید کیسه های خون در سطح منطقه بازاریابی شود.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با عنوان این مطلب که شرکت فرانسوی تاکنون ۱۰ میلیون یورو سرمایه وارد کشور کرده است، ادامه داد: در بازدیدی که از پروژه داشتم، پیشرفت خوبی حاصل شده و پیش بینی می شود خط تولید آزمایشی آن تا مهر ماه راه اندازی شود و در بهمن امسال، تولید این محصول در کشور آغاز شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha