جوان ۲۴ ساله پس از حمله به پسربچه ۱۱ ساله در راهروی ساختمان و زخمی کردن او، دست به‌خودکشی زد.

خودکشی پس از حمله خونین به پسربچه ۱۱ ساله

سلامت نیوز: جوان ۲۴ ساله پس از حمله به پسربچه ۱۱ ساله در راهروی ساختمان و زخمی کردن او، دست به‌خودکشی زد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، ظهر پنجشنبه به قاضی سیدسجاد منافی‌آذر بازپرس ویژه قتل تهران خبر رسید جوانی 24ساله از ساختمانی در خیابان خلیج‌فارس خود را به پایین پرت كرده است. این پسر جوان از طبقه سوم سقوط كرده و جانش را از دست داده بود. در تحقیق از همسایه‌ها مشخص شد كه پسرجوان لحظاتی قبل از حادثه با چاقو در راهروی ساختمان به سمت یك زن و 2 پسربچه‌اش حمله كرده و پسر11ساله را زخمی كرده است.

پس از آن نیز از پنجره خانه‌اش، خود را به پایین پرتاب كرده است. در چنین شرایطی جسد پسرجوان به پزشكی قانونی منتقل شد. از سوی دیگر مشخص شد كه پسربچه 11ساله به نام سعید به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته است. اما شدت جراحت او به حدی بود كه یكی از كلیه‌هایش را از دست داد.مادر این پسربچه كه شاهد حادثه بود در گفت‌وگو با همشهری گفت: هنوز از یادآوری آن لحظات حادثه وحشت دارم.

نمی‌دانید چه برمن گذشت. ما ساكن خیابان خلیج‌فارس هستیم. آن روز به همراه 2 پسر11و پنج‌ساله‌ام آماده شدیم تا به خانه یكی از همسایه‌هایمان كه چند ساختمان آن طرف‌تر زندگی می‌كنند برویم. حوالی ساعت 14:30پنجشنبه بود كه زنگ آیفون خانه دوستم را زدم و او در را باز كرد. من و پسرانم وارد ساختمان شدیم و از پله‌ها بالا رفتیم. وقتی به پاگرد طبقه سوم رسیدیم ناگهان جوانی چاقو به‌دست در یكی از واحدهای طبقه سوم را باز كرد و به سمت ما حمله‌ور شد.

با دیدن او وحشت كردیم. همان لحظه با فریاد به پسرم گفتم:« سعید فرار كن». سعید پسربزرگم جلوتر از ما بود و من و كودك دیگرم پایین پله‌ها بودیم. به محض اینكه فریاد زدم سعید برگشت و با وحشت قصد فرار داشت اما پایش لیز خورد و همانجا افتاد. ناگهان پسر جوان با چاقو به سمت سعید رفت و 3ضربه به او زد. من جیغ می‌كشیدم و از اهالی ساختمان كمك می‌خواستم. همان لحظه پدر و مادر پسرجوان از خانه بیرون آمدند و پسرشان را گرفته و با خود به داخل آپارتمان بردند.

شاید اگر نمی‌رسیدند پسرشان همه ما را می‌كشت. زن جوان ادامه داد: پس از آن خودم را به طبقه دوم رساندم. وارد یكی از آپارتمان‌ها شدم و از ساكنان آن كمك خواستم. خیلی ترسیده بودم، سعید كه دچار خونریزی شده بود از حال رفت. دیگر منتظر اورژانس نماندیم و با كمك همان شخصی كه به خانه‌اش پناه برده بودیم به سمت بیمارستان فیاض‌بخش حركت كردیم.

وقتی مقابل ساختمان بیمارستان رسیدیم، جسد همان پسری كه با چاقو به سمت ما حمله كرده بود را دیدیم كه گویا پس از حادثه خودش را به پایین پرتاب كرده بود. شنیدم وقتی پدرش قصد داشته به پلیس زنگ بزند او دست به‌خودكشی زده بود. وی گفت: از اهالی ساختمان شنیدم كه آنها تازه به آن ساختمان رفته بودند و همسایه‌ها سر و صدای درگیری آنها را چندین‌بار شنیده بودند.
زن جوان درخصوص وضعیت پسرش گفت: سعید تحت عمل قرار گرفت و متأسفانه شدت ضربه به حدی بوده كه یكی از كلیه‌هایش را از دست داده و معده‌اش هم زخمی شده است. او فعلا در بخش‌آی سی یو بستری است تا اگر وضعیتش بهتر شود به بخش منتقلش كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha