دکتر معین با بیان اینکه:«متاسفانه ساز و کار برگزاری الکترونیک انتخابات که میتوانست به تسهیل هر چه بیشتر حضور جامعه فرهیخته پزشکی بیانجامد همانگونه که شاهد بودید در میانه روز برگزاری به مشکل جدی برخورد و رای گیری الکترونیک لغو شد. در پی این اتفاق اسفبار، امکان رای تعداد قابل توجهی از همکاران عزیز که به این برنامه ریزی اعتماد کرده بودند سلب گردید.» خواستار رای گیری مجدد از کسانی شد که موفق به رای دادن در انتخابات نظام پزشکی نشده اند.

درخواست دکتر معین برای فراهم کردن فرصت دوباره رای گیری برای کسانی که موفق به رای دهی نشدند

سلامت نیوز:دکتر معین با بیان اینکه:«متاسفانه ساز و کار برگزاری الکترونیک انتخابات که میتوانست به تسهیل هر چه بیشتر حضور جامعه فرهیخته پزشکی بیانجامد همانگونه که شاهد بودید در میانه روز برگزاری به مشکل جدی برخورد و رای گیری الکترونیک لغو شد. در پی این اتفاق اسفبار، امکان رای تعداد قابل توجهی از همکاران عزیز که به این برنامه ریزی اعتماد کرده بودند سلب گردید.» خواستار رای گیری مجدد از کسانی شد که موفق به رای دادن در انتخابات نظام پزشکی نشده اند.


به گزارش سلامت نیوز، دکتر مصطفی معین در یادداشتی برای سلامت نیوز درباره لزوم فراهم کردن فرصت رای گیری مجدد برای کسانی که موفق به رای دادن در انتخابات روز جمعه( ۳۰ تیرماه جاری)نشده اند، نوشت:


"به نام خداوند جان و خرد"
همکاران گرانقدر سلام
اینجانب ضمن تشکر فراوان از تمامی شما عزیزانی که با حضور  گرم خود در یک روز داغ تابستانی در موزه تاریخ پزشکی بار دیگر فرصت نمایندگی خود را به من دادید سپاسگزارم. همچنین احساس مسئولیت اجتماعی و اخلاقی کلیه همکارانی را که فارغ از هر انتخابی در این تصمیم گیری صنفی و مدنی شرکت کردند تحسین و تقدیر میکنم.


متاسفانه ساز و کار برگزاری الکترونیک انتخابات که میتوانست به تسهیل هر چه بیشتر حضور جامعه فرهیخته پزشکی بیانجامد همانگونه که شاهد بودید در میانه روز برگزاری به مشکل جدی برخورد و رای گیری الکترونیک لغو شد. در پی این اتفاق اسفبار، امکان رای تعداد قابل توجهی از همکاران عزیز که به این برنامه ریزی اعتماد کرده بودند سلب گردید. امیدوارم با نظر شورای عالی سازمان نظام پزشکی و همکاری وزارت بهداشت، با ایجاد تمهیدات لازم فرصت دیگری به این همکاران جهت مشارکت در انتخابات در آینده ای بسیار نزدیک فراهم شود.


در پایان برای منتخبان و دست اندرکاران آتی سازمان نظام پزشکی، از خداوند متعال خواستار موفقیت در جهت احقاق حقوق و کرامت جامعه پزشکی، بیماران و ارتقای نظام سلامت هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha