چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 21894

این همایش در قالب یك سمینار یكروزه با امتیاز غیرمدون و 42 برنامه مدون با موضوعات كودكان، تغذیه، داخلی، طب كار، پوست، سردرد و كمردرد، چشم، فوریت‌ها، گوش و حلق و بینی، آسم و آلرژی، عفونی، روانپزشكی، طب ورزش ، هپاتیت B، دیابت، مسمومیت‌های رایج، ،گیاهان دارویی، نازایی و ناباروری و رادیولوژی برنامه ریزی شده است.

سلامت نیوز:دهمین همایش پزشكان عمومی كشور توسط سازمان نظام پزشكی ماه آینده برگزار می شود.

به گزارش  فارس علی اصغر پیوندی، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشكی با اعلام این مطلب، اظهار كرد: در راستای اجرای وظایف محوله در ارائه دوره‌های بازآموزی جامعه پزشكی و ضرورت ارتقای سطح دانش و مهارت پزشكان عمومی كشور، دهمین همایش علمی كاربردی پزشكان عمومی سراسر كشور برای دی امسال برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: این همایش در قالب یك سمینار یكروزه با امتیاز غیرمدون و 42 برنامه مدون با موضوعات كودكان، تغذیه، داخلی، طب كار، پوست، سردرد و كمردرد، چشم، فوریت‌ها، گوش و حلق و بینی، آسم و آلرژی، عفونی، روانپزشكی، طب ورزش ، هپاتیت B، دیابت، مسمومیت‌های رایج، ،گیاهان دارویی، نازایی و ناباروری و رادیولوژی برنامه ریزی شده است.

پیوندی گفت: تمام پزشكان عمومی می‌توانند به منظور شركت در همایش فوق، از تاریخ 17 آذر از طریق سایت اینترنتی سازمان نظام پزشكی به نشانی:www.irimc.net برای ثبت نام آنلاین اقدام كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha