دبیرکل مجمع خیرین سلامت با یادآوری کمک ۶ هزار میلیارد تومانی خیرین سلامت به حوزه بهداشت و درمان، گفت: طی چند سال اخیر تا به امروز خیرین ۶ هزار میلیارد تومان به این حوزه کمک کردند.

کمک ۶ هزار میلیارد تومانی خیرین سلامت به بهداشت و درمان

سلامت نیوز: دبیرکل مجمع خیرین سلامت با یادآوری کمک ۶ هزار میلیارد تومانی خیرین سلامت به حوزه بهداشت و درمان، گفت: طی چند سال اخیر تا به امروز خیرین ۶ هزار میلیارد تومان به این حوزه کمک کردند.

به گزارش سلامت نیوز، حسینعلی شهریاری در گفت وگو با خانه ملت، در تشریح عملکرد مجمع خیرین سلامت، افزود: استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه سلامت می تواند به ارتقای بهداشت و درمان کمک کند تا بتوان اجرای طرح ها در این حوزه را شاهد بود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طی چند سال اخیر خیرین سلامت 6 هزار میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان کمک کرده اند که این نشان می دهد باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: از زمانی که در مجلس هفتم در مجلس فعالیت کردم همواره مقام معظم رهبری نقش خیرین سلامت را در حوزه بهداشت و درمان تاثیرگذار دانستند.

وی یادآور شد: بدون شک با استفاده از ظرفیت طرح تحول سلامت می توان در راستای پیشگیری از بیماری ها حرکت کرد که این اقدام می تواند به کنترل هزینه های درمان نیز کمک کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: ما معتقدیم که اولویت وزارت بهداشت و درمان باید توجه به بحث پیشگیری و بهداشت باشد تا با کاهش بیماری ها در زمینه های مختلف روبرو شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha