بازجویی‌های فنی از یک جانی در بندرعباس که تاکنون به قتل دو زن اعتراف کرده همچنان ادامه دارد و بازپرس جنایی دستور ویژه‌ای برای کشف بقایای اجساد قربانیان صادر کرده است.

جزئیات تازه از جنایت‌های جانی بندرعباس/ قاتل سریالی با مدرک کارشناسی ارشد

سلامت نیوز: بازجویی‌های فنی از یک جانی در بندرعباس که تاکنون به قتل دو زن اعتراف کرده همچنان ادامه دارد و بازپرس جنایی دستور ویژه‌ای برای کشف بقایای اجساد قربانیان صادر کرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، بازجویی‌های فنی از یک جانی در بندرعباس که تاکنون به قتل دو زن اعتراف کرده همچنان ادامه دارد و بازپرس جنایی دستور ویژه‌ای برای کشف بقایای اجساد قربانیان صادر کرده است.

این در حالی است كه متهم كه در رشته حقوق تحصیل كرده با داستان‌سرایی به دنبال گمراه كردن كارآگاهان و پنهان كردن زوایای مختلف جنایت‌هایش است .

این مرد محمدرضا نام دارد و سرآشپز یكی از رستوران‌های بندرعباس است. او كه در رشته حقوق تحصیل كرده و چندی قبل هم در مقطع كارشناسی ‌ارشد رتبه یازدهم را به‌دست آورده بود، چند روز قبل، به اتهام دست داشتن در قتل زنی جوان بازداشت شد.

او در اعترافاتش گفت كه زن جوان را كه مدیر یك رستوران بود، به‌ دلیل اختلافات مالی به قتل رسانده است. او گفت: ما قرار بود یك رستوران راه بیندازیم و برای این كار من 10 میلیون تومان به او داده بودم اما او مدام از انجام كار طفره می‌رفت تا اینكه نقشه قتلش را كشیدم، به بهانه‌ای او را به خانه‌ام كشاندم و با چاقو چند ضربه به وی زدم. سپس جسدش را 9 تكه كردم و هر تكه را در یك سطل زباله انداختم .

افسر آگاهی كه مسئول بازجویی از این متهم بود در جریان تحقیقات پی برد كه 5 سال قبل هم در پرونده قتل زن دیگری از این متهم بازجویی كرده است اما در آن زمان چون دلایل محكمی علیه این مرد وجود نداشت آزاد شد که به همین دلیل تحقیقات از سر گرفته شد تا شاید با بازجویی از متهم راز قتلی كه 5 سال قبل رخ داده برملا شود.

متهم به‌دلیل اطلاعات حقوقی زیادی كه دارد مدام از اتهاماتش طفره می‌رفت و سعی در انحراف تحقیقات داشت اما سرانجام وقتی در تنگنای اطلاعاتی قرار گرفت به دومین جنایت نیز اعتراف كرد و گفت 5 سال قبل زنی را كه سوپروایزر یكی از بیمارستان‌های بندرعباس بوده به قتل رسانده است.

او گفت: مدتی با زن جوان در ارتباط بودم و او می‌دانست من زن و بچه دارم اما می‌خواست آبرویم را ببرد. به همین دلیل او را با چاقو به قتل رساندم و جسدش را مثله كرده و در نقاط مختلف شهر انداختم.

اعترافات این مرد در حالی است كه كارآگاهان احتمال می‌دهند او در قتل‌های دیگری نیز دست داشته باشد. از سویی تاكنون بقایای اجساد قربانیان كشف نشده و متهم با داستان‌سرایی سعی می‌كند تحقیقات را به انحراف بكشاند.

به همین دلیل بازجویی‌های فنی از وی ادامه دارد. از سویی دیگر او روز گذشته در حضور كارآگاهان جنایی صحنه دو جنایتی را كه مرتكب شده بازسازی كرد و جزئیات بیشتری از نحوه به قتل رساندن قربانیانش را شرح داد .

از سوی دیگر افسران آگاهی در شاخه‌ای دیگر از تحقیقات خود پی بردند متهم پس از قتل قربانیانش جواهرات آن‌ها را به یك مال‌خر فروخته است به همین دلیل با دستور بازپرس پرونده این مال‌خر بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

در همین حال قاضی محسن مینا، بازپرس جنایی بندرعباس دستوری ویژه برای بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته مكان‌هایی كه اجساد قربانیان در آنجا رها شده صادر كرد‌.

متهم تلاش می‌كند تا اجساد قربانیانش كشف نشوند و تحقیقات تكمیل نشود اما تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد و افسران آگاهی به دنبال كشف اجساد و روشن شدن واقعیت هستند‌.

وی همچنین درباره سریالی بودن این جنایت‌ها گفت: متهم تاكنون به 2 قتل اعتراف كرده است اما تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha