نفر یازدهم انتخابات نظام پزشکی در شهر تهران، خواستار بازشماری آرای پایتخت شده و معتقد است که می تواند اشتباهی در شمارش صورت گرفته باشد.

اعتراض به شمارش آرای انتخابات نظام پزشکی تهران/اختلاف بر سر ۸ رای

سلامت نیوز:نفر یازدهم انتخابات نظام پزشکی در شهر تهران، خواستار بازشماری آرای پایتخت شده و معتقد است که می تواند اشتباهی در شمارش صورت گرفته باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،کوروش شمیمی  اظهارداشت: در فرصت قانونی، اعتراض خود را نسبت به بازشماری آرای انتخابات نظام پزشکی در تهران به هیات نظارت اعلام کرده ام و منتظر جواب هستم.

وی با عنوان این مطلب که فاصله نفر دهم و یازدهم در انتخابات نظام پزشکی تهران تنها ۸ رای است، افزود: فاصله کمی که بین تعداد آرای نفر دهم و یازدهم وجود دارد، می تواند این شبهه را به دنبال داشته باشد که شاید بر اثر خستگی و اینکه دو نفر آرا را شمارش کرده اند، خطایی صورت گرفته باشد.

این جراح عمومی در عین حال اظهارداشت: البته می تواند مشکلی در شمارش آراء به وجود نیامده باشد ولی بنده اعتراض کرده ام و می بایست آراء بازشماری شود.

شمیمی با تاکید بر اینکه اعتراض به نحوه شمارش حق کاندیداست، تصریح کرد: تاکنون پاسخ به اعتراض بنده نداده اند و همچنان منتظر هستم.

 این در حالی است که رای گیری الکترونیکی در انتخابات نظام پزشکی نیز در همان ساعات اولیه شروع انتخابات متوقف شد.

هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی ۳۰ تیر در کشور برگزار شد.


   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha