گروه امدادی در هفتمین روز حادثه‌ برای گردشگران "چال کندی" دزفول، صبح امروز به رودخانه دز زدند، ولی همچنان از سرنوشت سه گردشگر این حادثه خبری نیست.

حادثه چال کندی به روز هفتم رسید/ 3 نفر همچنان مفقود

سلامت نیوز:گروه امدادی در هفتمین روز حادثه‌ برای گردشگران "چال کندی" دزفول، صبح امروز به رودخانه دز زدند، ولی همچنان از سرنوشت سه گردشگر این حادثه خبری نیست.


به گزارش  سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، مدیر عامل سازمان آتش نشانی دزفول گفت: علاوه بر گروههای غواص دزفول و غواصان امدادی از استانهای دیگر، قایقهای موتوری شخصی هم اقدام به جستجو کردند ، اما پس از ساعتها، غواصی و گشت زنی در منطقه چال کندی دیشب، بدون نتیجه به کار خود پایان دادند.

عبدالحسین معظم فر افزود: امروز نیز یک گروه غواصی در حال جستجو برای یافتن مفقودان حادثه چال کندی هستند.

در حادثه منطقه چال کندی دزفول 19 گردشگر اهوازی که برای شنا به این منطقه رفته بودند دچار حادثه شدند که 2 نفر از گردشگران جان باختند و 14 نفر دیگر با تلاش امدادگران نجات یافتند و چهار نفر دیگر مفقود شدند که با تلاش ماموران آتش نشانی دزفول یکی از آنها سالم از رودخانه نجات یافت، اما سه نفر دیگر که یکی از آنها مردی 53 ساله، یک جوان 18 ساله و لیدر گروه همچنان مفقود هستند.

در چند روز گذشته بیش از 300 نفر برای امدادرسانی به گردشگران حادثه چال کندی دزفول و یا تلاش برای پیدا کردن مفقودان حادثه بسیج شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha