در راستای اشاعه فرهنگ تغذیه سالم و ارتقاء سطح آگاهی مصرف کنندگان از اهمیت و نقش مصرف فرآورده های لبنی و پروتئینی در سلامت جامعه ، دومین فستیوال ونمایشگاه تخصصی فرآورده های لبنی وپروتئینی سالم کشور، با حضور تولیدکنندگان محصولات غذایی سالم و برتر از سراسر کشور از تاریخ 1 الی 4 تیرماه سال 1390 در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی نمایشگاه این جشنواره و نمایشگاه که با همکاری وزارتخانه های بهداشت و درمان،جهادکشاورزی،تعاون،صنایع ومعادن و با حضور سازمان شیلات ایران، سازمان استاندارد وتحقیقات صنعتی ایران و انجمن ها و واحدهای تولیدی برتربرگزار خواهد شد بر آن است تا در دومین سال برپایی خود، به معرفی الگوهای صحیح تغذیه سالم در جامعه و توجه ویژه جامعه به اصلاح میزان مصرف این نوع فرآورده ها در برنامه روزانه غذایی بپردازد. حضور تولیدكنندگان صنایع غذایی سالم كشور در این نمایشگاه و معرفی و تقدیر از واحدهای برتر و معرفی سالم ترین برند غذایی کشور از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.
در پی برگزاری اولین دوره این نمایشگاه و حضور واحدهای تولیدی برتر و همچنین استقبال قابل قبول مصرف کنندگان از این رویداد، دومین دوره این نمایشگاه در فضایی وسیع تر نسبت به سال گذشته برگزار خواهد شد.
علاقمندان برای كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های دبیرخانه نمایشگاه 4-77515570  تماس حاصل فرمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha