رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: انفجار در کوره شرکت سیمان خوزستان در هفتکل، ظهر روز چهارشنبه هشت مصدوم بر جای گذاشت.

8 زخمی در انفجار شرکت سیمان خوزستان

سلامت نیوز:رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: انفجار در کوره شرکت سیمان خوزستان در هفتکل، ظهر روز چهارشنبه هشت مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل  از ایرنا، شهیار میرخشتی چهارشنبه اظهار کرد: از هشت نفر مصدوم، هفت نفر دچار سوختگی با مواد مذاب و یک نفر دچار ضربه مغزی ناشی از سقوط از ارتفاع شدند.

وی افزود: از این هفت نفر، 6 نفر به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز و یک نفر به بیمارستان مادر رامهرمز و مصدوم دچار ضربه مغزی به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

اسحاق مرادی، فرماندار هفتکل نیز در این باره گفت: حادثه انفجار کارخانه سیمان خوزستان ساعت 12 و 50 دقیقه امروز بر اثر گیر کردن دریچه مواد مذاب، رخ داد و مواد مذاب از آن به بیرون پرتاب شد.

مرادی افزود: به گفته مدیر عامل این کارخانه بر اثر انفجار 6 نفر از کارگران مصدوم شدند که پنج نفر به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز اعزام شدند و یک نفر از مصدومان نیز بر اثر سقوط از ارتفاع هنگام فرار از محل حادثه دچار شکستگی اعضا و ضربه مغزی شد و به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شد.

وی بیان کرد: حال مصدومان ناشی از سوختگی رضایت بخش است.

کارخانه سیمان خوزستان در 15 کیلومتری جاده رامهرمز - هفتکل واقع شده است. هفتکل در شرق خوزستان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha