وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تکلیف ماندنم در دولت دوازدهم و حضورم به عنوان وزیر تا دو، سه هفته دیگر مشخص خواهد شد.

پاسخ وزیر بهداشت درباره حضور در دولت دوازدهم

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تکلیف ماندنم در دولت دوازدهم و حضورم به عنوان وزیر تا دو، سه هفته دیگر مشخص خواهد شد.

حسن قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا در دولت دوازدهم هم وزیر بهداشت خواهید بود، اظهار کرد: دو، سه هفته صبر و تحمل کنید همه چیز مشخص می‌شود.

همچنین وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران در نمین اظهار کرد: طرح تحول سلامت در چند سال اخیر و با عنایت دولت یازدهم به خوبی اجرا شده و دستاورد بسیار ارزشمندی را در حوزه بهداشت و درمان به همراه داشته است.
وی به بخشی از دستاوردهای این طرح تحولی اشاره کرد و گفت: علاوه بر بهره‌مندی ۱۱ میلیون ایرانی از خدمات رایگان بهداشت و درمان، ۲۴ هزار تخت بیمارستانی در سال‌های اخیر به تعداد تخت‌های بیمارستانی افزوده شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ۱۲ هزار پزشک در قالب این طرح در مراکز بیمارستانی و بهداشتی مستقر شدند، تصریح کرد: در سه هزار مرکز بهداشتی نیز تجهیزات بهداشتی و درمانی مناسب‌سازی شده است.
 
قاضی‌زاده هاشمی به برخی از دستاوردهای این طرح نیز اشاره کرد و افزود: ‌در اجرای طرح تحول سلامت زایمان طبیعی توسعه پیدا کرده و بیش از دو هزار مورد زایمان طبیعی به ثبت رسیده و در کنار آن تخت‌های ویژه بیمارستانی نیز افزایش یافته است.

وی در مورد ادامه اجرای طرح تحول سلامت نیز بیان کرد: دولت دوازدهم نیز با حمایت‌هایی که خواهد داشت این طرح را همچنان ادامه داده و زمینه توسعه و توانمندی آن را بیش از گذشته فراهم خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha