رئیس کل دادگستری استان کرمان در پاسخ به آخرین وضعیت مظنونین پرونده مصرف مشروبات الکلی مسموم در شهرستان سیرجان گفت: چند نفر در این پرونده تحت تعقیب هستند ضمن آن‌که عامل اصلی این پرونده خود به‌علت مصرف همان مشروبات فوت شده است.

فوت عامل اصلی پرونده مشروبات الکلی مسموم سیرجان

سلامت نیوز: رئیس کل دادگستری استان کرمان در پاسخ به آخرین وضعیت مظنونین پرونده مصرف مشروبات الکلی مسموم در شهرستان سیرجان گفت: چند نفر در این پرونده تحت تعقیب هستند ضمن آن‌که عامل اصلی این پرونده خود به‌علت مصرف همان مشروبات فوت شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، «یدالله موحد» صبح امروز 8 مردادماه در جلسه هیئت امناء ستاد دیه نمایندگی استان کرمان اظهار کرد: باید هزینه‌کرد کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اطلاع‌رسانی شود تا موجب جلب اعتماد بیشتر شود.

وی افزود: امسال با مشارکت مردم خیر و نوعدوست استان کرمان، 33 جشن گلریزان در ماه رمضان برگزار و کمک این خیران برای آزادی زندانیان محکوم مالی که بیش از 2 میلیارد تومان بوده، در طول 16 سال فعالیت ستاد دیه استان بی‌نظیر بود.

موحد تصریح کرد: از این اقدام خداپسندانه مردم استان کرمان به‌ویژه کسانی که با پرداخت بخشی از اموال خود برای رهایی زندانیان گرفتار و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده قدم مثبتی برداشتند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار امیدواری کرد این سنت حسنه در سال‌های آینده با قوت و گستردگی بیشتری ادامه یافته و شاهد این باشیم کسی به‌واسطه فقر و نداری وارد زندان‌های استان نشود.

وی در پاسخ به آخرین وضعیت مظنونین پرونده مصرف مشروبات الکلی مسموم در شهرستان سیرجان یادآور شد: چند نفر در این پرونده تحت تعقیب هستند ضمن آن‌که عامل اصلی این پرونده خود به‌علت مصرف همان مشروبات فوت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha