سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از تصادف یک دستگاه خودروی پرشیا در بزرگراه نیایش و کشته شدن یکی از چهار سرنشین آن خبر داد.

تصادف مرگبار در اتوبان نیایش

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از تصادف یک دستگاه خودروی پرشیا در بزرگراه نیایش و کشته شدن یکی از چهار سرنشین آن خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،سید جلال ملکی  با اشاره به تصادف یک دستگاه پرشیا در بزرگراه نیایش اظهار کرد: ساعت 44 دقیقه بامداد امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش نرسیده به خیابان ولیعصر به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: در محل حادثه یک دستگاه پرشیا با 4 سرنشین مرد مشاهده شد که به دلیل نامعلومی به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گارد ریل‌های میانی بزرگراه و شکستن آنها در برخورد با گارد ریل لاین مخالف متوقف شده بودند.

ملکی با بیان اینکه از 4 سرنشین خودروی پرشیا 3 نفر خارج شده بودند، اضافه کرد: دو نفر از این افراد مصدوم بودند و همچنین نفر چهارمی وجود داشت که داخل خودرو محبوس شده بود. آتش‌نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کرده و پسر جوان را از داخل خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند اما متاسفانه عوامل اورژانس فوت این پسر جوان را تایید کردند.

وی خاطر نشان کرد: ‌در نهایت محل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و در ساعت 1:52 بامداد عملیات به پایان رسید.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha